Dingbats Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 men har planer på att skaffa en i sinom tid
Neosus Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 En såndär fyrkantig 😑 ..ska leta efter en bild 😊
Dingbats Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 (redigerat) hej hej ska vi knulla EDIT: kyssas Redigerat 25 september 2010 av Dingbats
Dingbats Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Hur allmänt accepterat är det att "vill du kolla på film ikväll?" betyder "vill du knulla ikväll?"? Jag kan inte minnas om jag sett det utanför Flashback eller inte så sanningshalten är svår att avgöra...
Overkill Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Vet inte riktigt varför det inte skulle betyda just vill du kolla på film ikväll. Vore ju dumt om det betyder vill du knulla med tanke på att jag nog sagt det till pazo.
Neosus Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 En sån ...fast jag blev osäker om den verkligen heter gt2 😕 Har inte pedalen här.. 😱
Memphis Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 (redigerat) Hur allmänt accepterat är det att "vill du kolla på film ikväll?" betyder "vill du knulla ikväll?"? Jag kan inte minnas om jag sett det utanför Flashback eller inte så sanningshalten är svår att avgöra... Men det beror lite på vem man säger det till och i vilket sammanhang. Om man är på fest hos nån och träffar en tjej och ställer frågan så kan det med stor risk tolkas så ja. Men är det nån tjejkompis/klasskompis/granne så behöver det ju tolkas så, men kan ju nog ändå lätt uppfattas som att man är intresserad av henne iallfall. Spelar ju roll hur man säger det också. Finns ju: 1. Vill du komma hem och se en film med mig ikväll? 2. Du har inte lust att se film nån dag framöver? Nummer 2 är ju därför att föredra om man inte vill att det ska missuppfattas lika lätt. Tror jag iallfall. Brukar inte se filmer me mina tjejkompisar utan mest killpolare. Redigerat 25 september 2010 av Memphis
Fidden Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Äre nån som vet varför jag känner igen chefen i "kungarna av tylösand"? Den där snubben som puckona jobbar för i nåt surfcenter? Är han kändis, eller känner jag honom på riktigt?
Fidden Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Brukar inte se filmer me mina tjejkompisar utan mest killpolare. GHEY! 🥰
Fidden Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Äre nån som vet varför jag känner igen chefen i "kungarna av tylösand"? Den där snubben som puckona jobbar för i nåt surfcenter? Är han kändis, eller känner jag honom på riktigt? Nej fidden, du känner honom inte. Han vann camp molloy.
Overkill Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Nu kollar jag på film. Spies Like Us från 1986.
Fidden Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 är det nån slags ordvits, stavar de "us" med stora röda vita blå bokstäver med stjärn- och randmönster?
Overkill Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 är det nån slags ordvits, stavar de "us" med stora röda vita blå bokstäver med stjärn- och randmönster?
Recommended Posts