Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Linus! Går det pressa ur ännu mer volym ur so hott, kanske lite mer bas med? 😕 Den är lägre än andra jämförbara låtar nämligen. Pazo tycker din mastring är jättebra men jag tror den kan bli ännu bätte. Vill iaf gärna jämföra.

Oja, jag lade ingen direkt energi på den. Ville bara lyfta upp den lite eftersom spektrat var lite snett... Dessutom jobbade jag på en något premastered mp3:a också. 🙂

Skicka hit en wav-fil vetja.

Postat

Är det din favorit?

En av flera favoriter... Det är galet många bra i år.

Postat

Va tyckeru om simon lingmerth? 😮

Soulig och funkig, men har inte synts och hörts tillräckligt i programmet ännu. Därför känns han lite mer anonym än de som har fått mer tid i rutan.

Postat

Fett skönt, lagt in massa grejer i iCal så nu har jag världens koll på mitt liv.

Synka med Google Calendar!

Postat

jag frågade vad hon skulle bjuda på imorgon på nyhetsmorgon, då sa hon meet a bear, toast to m och some girls some boys. och bandet och sig själv.

Postat

britta persson svarade mig på facebook 😄

Yeh, indieartisterna brukar inte vara diviga utan tar sig ofta tid att svara...

Jag skötte ljud åt henne en kväll förra hösten, hon var trevlig. 🙂

Postat

jag stod tillräckligt nära för att sträcka mig och röra vid hennes fi...n..byxor för ett par år sedan. det var najs.

Postat (redigerat)

hmm, undrar om det inte helt enkelt är överträning jag åkt på.

Åkt på? Har ni redan snö i backarna i Köping?

guhu

Jag råkade överträna/överbelasta min undre rygg i marklyft för ett tag sedan. Får lite ont när jag böjer mig, ska vila den i några veckor till. Får hoppas att det inte är något allvarligt bara. 😑

Redigerat av Memphis
Postat

Åkt på? Har ni redan snö i backarna i Köping?

guhu

Jag råkade överträna/överbelasta min undre rygg i marklyft för ett tag sedan. Får lite ont när jag böjer mig, ska vila den i några veckor till. Får hoppas att det inte är något allvarligt bara. 😑

what a pain in the back.

😏

Postat (redigerat)

Memphan! Hur mkt kostar klockorna? 😄

Pazo! 😄 Bara 18$/st! Alltså typ 170 spänn! 🤪😄 Helt sjukt verkligen.

Fett värt ju. En i min klass har en sån och de e faktiskt riktigt snygga och funkar bra liksom.

Mekanisk roterande-drivning så de "dras upp" när man rör sig, så alltså inga batterier.

🥰

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.