Dingbats Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Jag mår tjyvtjockt, landsfiskalen! okej okej gorre nu
debatt Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Sådärja, 30 min tog det att öppna denna sidan. Sinnessjukt.
debatt Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Mina hårddiskar brukar alltid ha runt 90% ledigt utrymme - e d bra? Tror att det Internetföretag jag har är sura och drar ned hastigheten, så enkelt kan det vara.
Memphis Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 (redigerat) Tycker också forumet segade lite nu ikväll. Säkert tillfälligt. Fan va Slejj sjölvömkade sig då! 😄 Kämpa på Slejj. 🥰 Hade en soft kväll. Sova nu, byeee! Redigerat 25 september 2010 av Memphis
slejnard Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Förr var det alltid så att så fort mornel hade loggat in, så kunde jag inte använda datorn för forumet alls. Nu e d nån annans fel. knappast troligt.
slejnard Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 koka thé nu de va länge sen sist fan va äckligt 😮
slejnard Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 ..men visst äre nått konstigt med forumet ändå? 😕 japp det är segt. haha endast jag vaken!!! 😮 spamvarning! ☺️
Neosus Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Nej jag är heeelt oskyldig... "fniss" Gonatt
Fidden Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Hur menar du lika åsikter? Ungdomsförbunden är ju mer ideologiska och därmed mer extrema i sin politik, så LUF är ju mer liberala än vad Fp är och Ung vänster är ju full med massa antikapitalister och kommunister. När jag säger vänsterpartister, så menar jag vänsterpartister. Ung vänster hade kanske varit annorlunda, men mina vänner var vänsterpartister. Kommunpolitiker. LUF är väldigt mycket för jämlikhet och rättvisa och sånt, exempelvis har de ju tagit avstånd från folkpartiets puckade burkaförslag på ett sätt som skulle göra självaste Lars Ohly stolt. sen står de ju långt ifrån varandra på andra håll, men det som verkade viktigast för båda var precis samma. Då kändes det så skumt en av parterna trodde att den andra ville skjuta ihjäl den andra.
Overkill Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 När jag säger vänsterpartister, så menar jag vänsterpartister. Ung vänster hade kanske varit annorlunda, men mina vänner var vänsterpartister. Kommunpolitiker. LUF är väldigt mycket för jämlikhet och rättvisa och sånt, exempelvis har de ju tagit avstånd från folkpartiets puckade burkaförslag på ett sätt som skulle göra självaste Lars Ohly stolt. sen står de ju långt ifrån varandra på andra håll, men det som verkade viktigast för båda var precis samma. Då kändes det så skumt en av parterna trodde att den andra ville skjuta ihjäl den andra. Haha. Ja, man har ju tydligt visat motstånd mot burkaförslaget men det har ju sin förklaring i liberalismen snarare än någonting annat. Utgår jag ifrån i alla fall. Men men, nu är valet över så orka bry sig om politik.
debatt Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Till våren först då... hörde det senaste nyss. Skit med räntor och inflation fram tills dess antagligen.
debatt Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Forumet fortfarande för segt. Det tar en minut efter man klickat Skicka innan det reagerar. Detta är meningslöst. Tack för mig! Det har bitvis varit en intressant och givande tid på Forumet. Ha det bra! Sköt om er! Idag.
Memphis Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Hej Pazo! ☺️ Lyssnar på busringningar på en sida. xD Skaru göra idag då?
Pazo Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Hej Pazo! ☺️ Lyssnar på busringningar på en sida. xD Skaru göra idag då? Ska väl ner på stan snart. Sen ska jag käka med mina pärents som skulle komma över ens väng. Sen ska jag på fest 😕
Overkill Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Linus! Går det pressa ur ännu mer volym ur so hott, kanske lite mer bas med? 😕 Den är lägre än andra jämförbara låtar nämligen. Pazo tycker din mastring är jättebra men jag tror den kan bli ännu bätte. Vill iaf gärna jämföra.
Memphis Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Ska väl ner på stan snart. Sen ska jag käka med mina pärents som skulle komma över ens väng. Sen ska jag på fest 😕 Låer soft. ☺️ Jag och två polare har fyra vita veckor och är nu inne på tredje veckan. Har varit tufft men gått bra. 😄
Recommended Posts