Fidden Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 det där var jävligt onödigt, men man behöver göra nåt onödigt varje dag. Precis som pazo och overkill.
Fidden Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 En gång hängde jag med några aktiva LUFare. Alltså, de gick inte runt och luffade då, utan de var med i liberala ungdomsförbundet. De påstod och trodde på fullt allvar att om vänsterpartiet fick majoritet, så skulle alla liberaler skjutas ihjäl. Jag försökte påstå att "nä, så blir det nog inte... de vänsterpartister jag känner har väldigt lika åsikter jämfört med er", för det hade de. LUF stod nämligen väldigt långt ifrån moderpartiet (FP) även då. Men hon vägrade tro på det. "De kommer skjuta oss!" sa hon uppriktigt upprörd. Sen pratade vi aldrig mer om det xD
Fidden Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 på tal om overkill och pazo då. Dödsfienderna.
slejnard Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Det är så jävla orättvist! 🙁 Vill dö om hon inte fattar nåt 🙁 Ähhh...sa ju att det skulle bli kaos 🙁 Orka för i helvete vara kär i nån
Neosus Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Det är så jävla orättvist! 🙁 Vill dö om hon inte fattar nåt 🙁 Ähhh...sa ju att det skulle bli kaos 🙁 Orka för i helvete vara kär i nån Ge inte upp! 😠
slejnard Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Ge inte upp! 😠 jo 🙁 bryta ihop å komma igen....värst är att jag inget fattar 🙁
Neosus Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 jo 🙁 bryta ihop å komma igen....värst är att jag inget fattar 🙁 Äsch.. kom igen nu! 😠
slejnard Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 åt helvete med världen! håll er kvar längstah1 🥰
Neosus Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 åt helvete med världen! håll er kvar längstah1 🥰 🥰
slejnard Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää....
Fidden Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 benny haag martina haag erik haag sen vet jag inga fler.
Neosus Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 (redigerat) Fan va ja inte hittar coola appar till min iPhone 😏 Har kastat bort en hundring på musicstudio. Den va ju helkass.. Går iofs göra nån skiss men Nanostudio är fett mycke bättre så den kommer jag köra vidare med. Perfekt att ha om man behöver skissa. Redigerat 24 september 2010 av Neosus
debatt Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Synd att forumet är så djävla segt numera att det kan ta uppemot en hel djävla minut innan man kan trycka nånstans på tangentbordet efter det att man skickat ordet hej... varenda gång Har ni märkt det också? Så segt har aldrig forumet varit!! Övriga Internet är som vanligt dock.
Dingbats Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 krokodil, kom tillbaks. prata lite om hon du är kär i det är så gulligt...
Pazo Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Synd att forumet är så djävla segt numera att det kan ta uppemot en hel djävla minut innan man kan trycka nånstans på tangentbordet efter det att man skickat ordet hej... varenda gång Har ni märkt det också? Så segt har aldrig forumet varit!! Övriga Internet är som vanligt dock. Nej!
Dingbats Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 kärleken är inget självändamål. ändamålet är döden 😱 😕 😲
Recommended Posts