Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

En gång hängde jag med några aktiva LUFare. Alltså, de gick inte runt och luffade då, utan de var med i liberala ungdomsförbundet.

De påstod och trodde på fullt allvar att om vänsterpartiet fick majoritet, så skulle alla liberaler skjutas ihjäl.

Jag försökte påstå att "nä, så blir det nog inte... de vänsterpartister jag känner har väldigt lika åsikter jämfört med er", för det hade de. LUF stod nämligen väldigt långt ifrån moderpartiet (FP) även då. Men hon vägrade tro på det. "De kommer skjuta oss!" sa hon uppriktigt upprörd.

Sen pratade vi aldrig mer om det xD

Postat

Det är så jävla orättvist! 🙁 Vill dö om hon inte fattar nåt 🙁 Ähhh...sa ju att det skulle bli kaos 🙁 Orka för i helvete vara kär i nån

Ge inte upp! 😠

Postat

blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää....

Postat (redigerat)

Fan va ja inte hittar coola appar till min iPhone 😏

Har kastat bort en hundring på musicstudio. Den va ju helkass.. Går iofs göra nån skiss men Nanostudio är fett mycke bättre så den kommer jag köra vidare med. Perfekt att ha om man behöver skissa. :rolleyes:

Redigerat av Neosus
Postat

Synd att forumet är så djävla segt numera att det kan ta uppemot en hel djävla minut innan man kan trycka nånstans på tangentbordet efter det att man skickat ordet hej...

varenda gång

Har ni märkt det också?

Så segt har aldrig forumet varit!!

Övriga Internet är som vanligt dock.

Postat

Synd att forumet är så djävla segt numera att det kan ta uppemot en hel djävla minut innan man kan trycka nånstans på tangentbordet efter det att man skickat ordet hej...

varenda gång

Har ni märkt det också?

Så segt har aldrig forumet varit!!

Övriga Internet är som vanligt dock.

Nej!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.