Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

En gång när någon tvättade på MIN tvättid efter att jag tvättat klart och efter att jag lämnat tvättstugan fick jag en tillsägelse av en tredje part om att inte dra över min tvättid i fortsättningen...

Annons
Postat

Ja, men din röst på Centern, Folkpartiet (eller vad det nu var du röstade på) gäller ju ändå som röst på det PARTIET, även om just den personen ifråga som du kryssade i inte kom in.

🙂

Tillägg: Nån logik får det ju vara! Man röstar på PARTI i första hand, i andra hand på person.

Du redigerar väldigt många av dina inlägg numera.

Postat

En gång när någon tvättade på MIN tvättid efter att jag tvättat klart och efter att jag lämnat tvättstugan fick jag en tillsägelse av en tredje part om att inte dra över min tvättid i fortsättningen...

Jag är kung i tvättstugan. Tar ingen skit där.

Postat

Jag är kung i tvättstugan. Tar ingen skit där.

Men när det redan har skett har det ju skett.

Lika irriterande då också, inte sant, även om du

sedan sveper om dig manteln av sammet och sätter på

dig kronan du har med dig i väskan ned och de först

då ska be Ers Majestät om ursäkt.

Postat

Edvin är ett mansnamn med engelskt ursprung (fornengelska Eadwine) och bildat av ead - "rikedom" och wine - "vän". Namnet har använts i Sverige sedan slutet av 1700-talet. Det blev populärt i början av 1900-talet och är nu, hundra år senare, ett av de namn som ökar snabbast i frekvens. Stavningen med enkelt v är vanligast, men Edwin är numera på frammarsch. Det fanns 31 december 2005 totalt 14 960 personer i Sverige med förnamnet Edvin/Edwin, varav 5303 hade det som tilltalsnamn. År 2004 fick 689 pojkar namnet, varav 446 fick det som tilltalsnamn.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.