Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fidden, hunnit lyssna något på nyaste Fireside-skivan ännu?

Ny och ny, även om spotify tycker den är ny kom den ju ut för 10 år sedan 😛

Annons
Postat

det som Björn Ranelid kallar för "ädelskånska"?

Fast det som Björn Ranelid pratar är ju bara konstigt. Han har ju bakre r också, helst ska man ha såna här riktigt lidingöfina främre r.

Postat

fast du kanske menar nyaste som den som bara är 7 år gammal?

Menar mest att jag bara är offside. Men det förklarar ju då att jag inte tyckte det kändes speciellt 2010.

Vet inte heller iofs om jag tycker det känns speciellt 2000. 😄

Postat

Menar mest att jag bara är offside. Men det förklarar ju då att jag inte tyckte det kändes speciellt 2010.

Vet inte heller iofs om jag tycker det känns speciellt 2000. 😄

😄

Postat
På sin Facebooksida kommenterar SD-kandidaten Marie-Louise Enderleit på måndagen en film från ett torgmöte med Sverigedemokraterna. Bland de demonstrerande syns några invandrare. "Ställ upp invandrarna här på filmen o sätt en kula mitt mellan ögonen, lägg dom sen i en påse o sätt frimärke o skicka dom dit där dom hör hemma" skriver Marie-Louise Enderleit.
Postat

Fast det som Björn Ranelid pratar är ju bara konstigt. Han har ju bakre r också, helst ska man ha såna här riktigt lidingöfina främre r.

har försökt leta upp klipp med den där snubben som var med mycket en säsong av anders och måns, men som jag inte vet vad han heter. Gråhårig äldre herre som pratar som du beskriver.

Postat

har försökt leta upp klipp med den där snubben som var med mycket en säsong av anders och måns, men som jag inte vet vad han heter. Gråhårig äldre herre som pratar som du beskriver.

1210941693_1.jpg

?

Postat (redigerat)

Morrn. Måste alltid ta allergipiller och astmaspray innan jag städar. Ibland får jag ta en dos ögondroppar mitti oxå.

Jag kör med ansiktsskydd med filter, men inga medikamenter.

Redigerat av debatt
Postat

Då var ju din röst meningslös, hur tänkte du egentligen???????? Du kunde lika gärna ha röstat på SD din odemokratiska jävel.

Nä vadå? Hur skulle Overkills röst kunna vara meningslös? Kommer inte ihåg helt vad han röstade på, men om han kryssade i ett namn längre ned på listan (än plats 1 på lappen) så räknas väl rösten i alla fall på det partiet!! Det måste den ju göra. Enskilda personer som valts får de räkna senare.

Postat (redigerat)

Men ååh, han jag personkryssade i riksdagsvalet kom inte in. 😏

Ja, men din röst på Centern, Folkpartiet (eller vad det nu var du röstade på) gäller ju ändå som röst på det PARTIET, även om just den personen ifråga som du kryssade i inte kom in.

🙂

Tillägg: Nån logik får det ju vara! Man röstar på PARTI i första hand, i andra hand på person.

Redigerat av debatt
Postat

Någon hade ställt en tvättvagn därnere med tvätt. Tror säkert de ska kunna ta min resterande tvättid.

Borde gå ned och demonstrativt lägga en liten tvättlapp i varje maskin.

🙂

Postat

🙂

"Change your mind" som är en helt okänd låt är Neil Youngs bästa.

Drar ut på det medvetet så att den som parkerar därnere på min tvättid inte hinner tvätta på min tvättid.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.