debatt Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Millenium trumset... var inte det lite dyrt? Här är Gear4Musics variant. Pall, trumstockar och extra uppsättning trumskinn ingår. 1895 SEK.
Neosus Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Va ha man såna däringa tetia gräje te? 😕 Venne? Flyga rymdskepp med tror jag.. 😕
SadamJR Postat 24 september 2010 Trådstartare Postat 24 september 2010 Frågan är... ska jag dammsuga NU eller imorgon förmiddag innan tvättstugan och frisören? Ähh... jag tar det imorgon. Mest för att jag kan bli täppt i näsan. Morrn. Måste alltid ta allergipiller och astmaspray innan jag städar. Ibland får jag ta en dos ögondroppar mitti oxå.
Pazo Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Nu är pannkakorna klara och nerpackade! Längtar till lunch så jag får äta upp dem! 😄
Fidden Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 ont lite överallt. matt. hade nog kunnat jobba, men det känns som det skulle varit ett misstag idag.
Pico Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Ha kontakt med alla man känner, speciellt då dem man mer sällan träffar pga av stora avstånd etc. Förstasidan är liksom ett "nyhetsflöde" med allas statusuppdateringar, man ser vad folk gör som att tex lägger upp bilder, videos, skriver till andra i folks "Logg" (allmän meddelandetavla), ändrar sin "relationsstatus" osv osv. Man kan välja om de saker man gör ska visas för offentligheten eller bara för ens vänner. Man kan även skicka privata meddelanden till varandra, likt PM här på forumet. Så är ett sätt att smidigt ha kontakt med alla man känner och vara uppdaterad vad som händer i deras liv. Mer än så är det väl inte. Jepp! Jag gillart... drar iväg på en whiskykväll på lördag hos en tjej jag inte träffat på snart 15 år. Aspepp. 😄
Pico Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Fidden, hunnit lyssna något på nyaste Fireside-skivan ännu?
slejnard Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 morn orons! Ska ta det lugnare med kaffet denna morgon
slejnard Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Jepp! Jag gillart... drar iväg på en whiskykväll på lördag hos en tjej jag inte träffat på snart 15 år. Aspepp. 😄 Fasen vad kul! 😄 Lön idag så atteh inte omöjligt att det blir en Talisman.
Overkill Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Men ååh, han jag personkryssade i riksdagsvalet kom inte in. 😏
Dingbats Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Men ååh, han jag personkryssade i riksdagsvalet kom inte in. 😏 Då var ju din röst meningslös, hur tänkte du egentligen???????? Du kunde lika gärna ha röstat på SD din odemokratiska jävel.
Pico Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 kan inte sluta.. 🤪 Kämpa inte emot, ta en påtår! 😄
Dingbats Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Man skulle kanske börja prata sån där kulturtantsstockholmska med skånsk intonation.
Fidden Postat 24 september 2010 Postat 24 september 2010 Man skulle kanske börja prata sån där kulturtantsstockholmska med skånsk intonation. det som Björn Ranelid kallar för "ädelskånska"?
Recommended Posts