Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Millenium trumset... var inte det lite dyrt?

Här är Gear4Musics variant. Pall, trumstockar och extra uppsättning trumskinn ingår.

preview.jpg

1895 SEK.

Annons
Postat

Frågan är...

ska jag dammsuga NU eller imorgon förmiddag innan tvättstugan och frisören?

Ähh... jag tar det imorgon.

Mest för att jag kan bli täppt i näsan.

Morrn. Måste alltid ta allergipiller och astmaspray innan jag städar. Ibland får jag ta en dos ögondroppar mitti oxå.

Postat

Ha kontakt med alla man känner, speciellt då dem man mer sällan träffar pga av stora avstånd etc.

Förstasidan är liksom ett "nyhetsflöde" med allas statusuppdateringar, man ser vad folk gör som att tex lägger upp bilder, videos, skriver till andra i folks "Logg" (allmän meddelandetavla), ändrar sin "relationsstatus" osv osv.

Man kan välja om de saker man gör ska visas för offentligheten eller bara för ens vänner. Man kan även skicka privata meddelanden till varandra, likt PM här på forumet.

Så är ett sätt att smidigt ha kontakt med alla man känner och vara uppdaterad vad som händer i deras liv. Mer än så är det väl inte.

Jepp!

Jag gillart... drar iväg på en whiskykväll på lördag hos en tjej jag inte träffat på snart 15 år. Aspepp. 😄

Postat

Men ååh, han jag personkryssade i riksdagsvalet kom inte in. 😏

Då var ju din röst meningslös, hur tänkte du egentligen???????? Du kunde lika gärna ha röstat på SD din odemokratiska jävel.

Postat

Man skulle kanske börja prata sån där kulturtantsstockholmska med skånsk intonation.

det som Björn Ranelid kallar för "ädelskånska"?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.