Overkill Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Alltså med orkat lyssna på menar jag aldrig orkat ta tag i typ. Dvs egentligen aldrig hört, men vet ändå att dom existerar och ungefär hur dom låter.
Overkill Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Fast är man opretentiös är man ju inte wannabe heller. Då är man bara misslyckad. Fast misslyckad är han ju inte. 🥰
Dingbats Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Har inget bildredigeringsprogram! Och ser ju snyggare ut med filtret på än helt vanlig kamera som ser kasst ut så... Ja, jag håller med. Fast det blir lite som med massa reverb på allting, det är snyggt men det blir jävligt drygt i längden.
Dingbats Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Alltså med orkat lyssna på menar jag aldrig orkat ta tag i typ. Dvs egentligen aldrig hört, men vet ändå att dom existerar och ungefär hur dom låter. dävärtä
Dingbats Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 REFERAT namn, namn namn! blablablablablablabla mm blablablablabla heheh! blablabla bla haha ja tyskland blabla statist blabla okej! göteborg stockholm zigenare våldtagen iranska haha ja haha blabla? haha ja blablabla! hehehe mm mm... uppgiften? vet inte hehe mm... ja blabla okej ja ----------------- hej hej ... föreläsning? ja och du med ja blabla blabla ja torr ja men ändå blablabla bla men ja precis mm okej ... språk tyska blablablablabla latin språk italienska blabla mm blablabla mm blablablabla jaha blabla? ja blabla blabla mm! snegel snegel tack hej
Neosus Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Jag fick min iPhone4 redan idag och nu sitter jag försöker fatta hur fasiken den fungerar 😄🤪🥰
Dingbats Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 killis vad är kul vad är kul vad är rätt kul ändå killis killis!!!!
Dingbats Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 nu ska jag påverka minaaaaaaaaaahhhhhhhh. jag föll ihop gontt
Memphis Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 (redigerat) Detta gjorde jag innan: Fan va fet hamburgare! 😄 :D Ser sjukt god ut. Imorn e det fredag och då blire Kebabtallrik eller hamburgertallrik! ☺️ Redigerat 23 september 2010 av Memphis
Memphis Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Jag fick min iPhone4 redan idag och nu sitter jag försöker fatta hur fasiken den fungerar 😄🤪🥰 😮 Om du inte listar ut hur den fungerar och du vill bli av med den så får du hojta. ☺️
debatt Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Ha kontakt med alla man känner, speciellt då dem man mer sällan träffar pga av stora avstånd etc. Förstasidan är liksom ett "nyhetsflöde" med allas statusuppdateringar, man ser vad folk gör som att tex lägger upp bilder, videos, skriver till andra i folks "Logg" (allmän meddelandetavla), ändrar sin "relationsstatus" osv osv. Man kan välja om de saker man gör ska visas för offentligheten eller bara för ens vänner. Man kan även skicka privata meddelanden till varandra, likt PM här på forumet. Så är ett sätt att smidigt ha kontakt med alla man känner och vara uppdaterad vad som händer i deras liv. Mer än så är det väl inte. Då vet jag att jag tagit rätt beslut! Tack. 😄
debatt Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Är det nåns hjärna som är placerad i mitten där? 😆
Memphis Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Då vet jag att jag tagit rätt beslut! Tack. 😄 😄
debatt Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 (redigerat) Frågan är... ska jag dammsuga NU eller imorgon förmiddag innan tvättstugan och frisören? Ähh... jag tar det imorgon. Mest för att jag kan bli täppt i näsan. Redigerat 23 september 2010 av debatt
Neosus Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 😮 Om du inte listar ut hur den fungerar och du vill bli av med den så får du hojta. ☺️ Blev redan less på den... 🤪 Ska handla nått musikprogram till den sen. Verkar finnas en del gott 🥰
Recommended Posts