Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har inget bildredigeringsprogram!

Och ser ju snyggare ut med filtret på än helt vanlig kamera som ser kasst ut så...

Ja, jag håller med. Fast det blir lite som med massa reverb på allting, det är snyggt men det blir jävligt drygt i längden.

Postat

Alltså med orkat lyssna på menar jag aldrig orkat ta tag i typ. Dvs egentligen aldrig hört, men vet ändå att dom existerar och ungefär hur dom låter.

dävärtä

Postat

REFERAT

namn, namn

namn! blablablablablablabla

mm

blablablablabla

heheh!

blablabla

bla

haha ja

tyskland blabla statist blabla

okej!

göteborg stockholm zigenare våldtagen iranska haha

ja haha blabla?

haha ja blablabla!

hehehe

mm

mm...

uppgiften?

vet inte hehe mm...

ja blabla okej

ja

-----------------

hej

hej

...

föreläsning?

ja och du med

ja blabla

blabla ja torr

ja men ändå blablabla

bla men ja precis

mm

okej

...

språk tyska blablablablabla

latin språk italienska blabla

mm

blablabla

mm

blablablabla

jaha blabla?

ja blabla

blabla mm!

snegel snegel

tack hej

Postat (redigerat)

Detta gjorde jag innan:

FxCam_1285270929259.jpg

Fan va fet hamburgare! 😄 :D Ser sjukt god ut. Imorn e det fredag och då blire Kebabtallrik eller hamburgertallrik! ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Jag fick min iPhone4 redan idag och nu sitter jag försöker fatta hur fasiken den fungerar 😄🤪🥰

😮

Om du inte listar ut hur den fungerar och du vill bli av med den så får du hojta. ☺️

Postat

Ha kontakt med alla man känner, speciellt då dem man mer sällan träffar pga av stora avstånd etc.

Förstasidan är liksom ett "nyhetsflöde" med allas statusuppdateringar, man ser vad folk gör som att tex lägger upp bilder, videos, skriver till andra i folks "Logg" (allmän meddelandetavla), ändrar sin "relationsstatus" osv osv.

Man kan välja om de saker man gör ska visas för offentligheten eller bara för ens vänner. Man kan även skicka privata meddelanden till varandra, likt PM här på forumet.

Så är ett sätt att smidigt ha kontakt med alla man känner och vara uppdaterad vad som händer i deras liv. Mer än så är det väl inte.

Då vet jag att jag tagit rätt beslut! Tack.

😄

Postat (redigerat)

Frågan är...

ska jag dammsuga NU eller imorgon förmiddag innan tvättstugan och frisören?

Ähh... jag tar det imorgon.

Mest för att jag kan bli täppt i näsan.

Redigerat av debatt
Postat

😮

Om du inte listar ut hur den fungerar och du vill bli av med den så får du hojta. ☺️

Blev redan less på den... 🤪

Ska handla nått musikprogram till den sen. Verkar finnas en del gott 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.