Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Ingen som har någon idé till ett namn till vårt metalband?

Hittills kallar vi oss under alias: Josefs goa gubbar. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

disappointing orange är ett annat bandnamn med frukttema. jag tycker ni ska ha frukttema.

Haha, nja, passar väl snarare något alternativ-indieband kanske. 😛

my favourite fruit (according to facebook) är ett lite långt bandnamn.

xD

metal är ju ganska fruktansvärt menar jag.

Menar du att äta? Nä, det har jag inte testat. Är ju dock bra att få i sig järn har jag hört.

Postat

1) Facebook säljer sina användares personuppgifter.

2) Kritik har väckts mot Facebook eftersom det kan vara svårt att helt radera sin identitet och sina uppgifter från sajten. Borttagningsprocessen för ett konto tar 14 dagar att genomföra. Loggar någon in på kontot under denna period så avbryts processen.

3) Kritiker menar att en användare måste radera alla uppgifter och allt material från kontot manuellt om den vill att allt ska raderas fullständigt ifrån Facebooks servrar, innan en begäran för att bli borttagen ska skickas. I december 2009 lanserades webbtjänsten Web 2.0 Suicide Machine, som kan ta hand om en fullständig radering av ett konto från Facebook och även andra communitys.

4) På senare tid har Facebook även kritiserats för förändringar i sin sekretesspolicy. Det har skaptas tredjepartsverktyg som kan användas för att underlätta hantering av sekretessinställningar på Facebook

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.