Fidden Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Kan man äta det? EDIT: Utan att få några bestående men eller dö Ja. EDIT: Nej.
Dingbats Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Ceremony custodian for experimental post-human relationships
SadamJR Postat 23 september 2010 Trådstartare Postat 23 september 2010 Havssalt är lika löjligt som olivolja.
Dingbats Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 MMR multi-master replication måste motstå ratsit + bajsa
debatt Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Havssalt är lika löjligt som olivolja. spikmatta underbart
debatt Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Bajsa gjorde jag nyss 😑 Vad skönt! Jag som har undrat så.
debatt Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Filosofiskt initiativ fick fyra röster. Är du med där? 🙂
Dingbats Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Vad skönt! Jag som har undrat så. Vem du än tror att du är för tillfället Tack Det är vrålhäftigt
Dingbats Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Ett hus skulle byggas i Moskva och man gav de två slutgiltiga förslagen till Stalin ritade på samma papper där det ena förslaget utgjorde ena halvan av fasaden och det andra.. eh ja, den andra sidan. Stalin skulle skriva sin namnteckning över det förslaget som skulle godkännas. Nu föll det sig dock så att Stalin skrev sin namnteckning över mitten, dvs på båda förslagen, och eftersom Stalin var en ganska läskig person i största allmänhet vågade man inte gå tillbaka och fråga vilket han menade utan man byggde istället huset precis som ritningen sade, där halva fasaden såg ut som det första förslaget och halva som det andra. Ska vara sant enligt Peter Englund enligt nån random snubbe (enligt mig).
debatt Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Pasta med fillifjongsås blir det nu ☺️ Egen eller nån annans fjångsås?
debatt Postat 23 september 2010 Postat 23 september 2010 Ett hus skulle byggas i Moskva och man gav de två slutgiltiga förslagen till Stalin ritade på samma papper där det ena förslaget utgjorde ena halvan av fasaden och det andra.. eh ja, den andra sidan. Stalin skulle skriva sin namnteckning över det förslaget som skulle godkännas. Nu föll det sig dock så att Stalin skrev sin namnteckning över mitten, dvs på båda förslagen, och eftersom Stalin var en ganska läskig person i största allmänhet vågade man inte gå tillbaka och fråga vilket han menade utan man byggde istället huset precis som ritningen sade, där halva fasaden såg ut som det första förslaget och halva som det andra. Ska vara sant enligt Peter Englund enligt nån random snubbe (enligt mig). Ett schizofrent hus!
Recommended Posts