Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Nu pratar de om att det är VALFUSK på tv!!!!!!
SadamJR Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 Nu pratar de om att det är VALFUSK på tv!!!!!! Vem är det som har fuskat.
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Beställde iaf några p-piller pp-pins som ett första steg.
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Vem är det som har fuskat. Dom som har räknat rösterna anser Socialdemokraterna, Alliansen och SD!! SAMTLIGA!!! 😄😄😄 Finns bevis nu för det dessutom, hävdas det. I NOVEMBER är resultatet klart! Dels för att de som vill ska kunna överklaga resultatet hur resultatet än blir, sa de på radion. Dels kanske för att det måste räknas om igen, som ett krav vid den överklagan. De får nog sitta 4 år till innan det är klart. 😆
Memphis Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Därför att de e samma skit år ut och år in... och år in och ut 🤪😠 Mäh, klart upplägget e samma. 😛 Är ju ett lyckat koncept som underhåller och tar fram duktiga artister. Jag tycker det e kul iaf, är ju nya sångare varje år.
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Apropå underhållning läste jag att kulturministern tycker att "kultur" har en för negativ klang och att man hellre borde prata om "underhållning". SPYA I ANSIKTET halshugg henne
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Newcastle vann... blir väl 10 eller 11 då "bara". De som var fel hade jag på en annan rad. 13 ger 1.4 miljoner i afton! En match är inte klar. Endera dagen plockar jag in det! - de stora slantarna. Jag rider på en våg nu.
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 60 distrikt kvar att räkna. PP verkar ha fått några tusen fler röster än förra valet hurra hurra och blir störst utanför riksdagen i och med att FI tappar väljare.
Neosus Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Mäh, klart upplägget e samma. 😛 Är ju ett lyckat koncept som underhåller och tar fram duktiga artister. Jag tycker det e kul iaf, är ju nya sångare varje år. Duktiga artister? De enda dom kan e å skrika 😠 :angry: 😠 :angry:
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Apropå underhållning läste jag att kulturministern tycker att "kultur" har en för negativ klang och att man hellre borde prata om "underhållning". SPYA I ANSIKTET halshugg henne Såg du den där duktiga ledarskribenten, från SvD är det väl hon är - ja, det är ju Fiddens favorit iaf... hrrmm... hon med bakåtslickat hår. Hon tyckte att kulturminister vill hon inte bli, för det kan hon inte tycka något om. 🙂
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Såg du den där duktiga ledarskribenten, från SvD är det väl hon är - ja, det är ju Fiddens favorit iaf... hrrmm... hon med bakåtslickat hår. Hon tyckte att kulturminister vill hon inte bli, för det kan hon inte tycka något om. Nej det vet jag inget om.
Memphis Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Duktiga artister? De enda dom kan e å skrika 😠 :angry: 😠 :angry: Men det var då helvete va bitter man kan vara då 😠 :angry: 😠 :angry: 😆
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 60 distrikt kvar att räkna. PP verkar ha fått några tusen fler röster än förra valet hurra hurra och blir störst utanför riksdagen i och med att FI tappar väljare. Konstigt. Hade inte de typ 1.6% förra gången? Nu kommerde väl inte upp i 1%?
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Nej det vet jag inget om. Maria Abrahmsson kommer nog bli Socialförsäkringsminister. 😮
slejnard Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Duktiga artister? De enda dom kan e å skrika 😠 :angry: 😠 :angry: Jag ska kolla Idol live i Luleå! Lovar att vinka åt er!
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Konstigt. Hade inte de typ 1.6% förra gången? Nu kommerde väl inte upp i 1%? 0,63% i förra.
Neosus Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Men det var då helvete va bitter man kan vara då 😠 :angry: 😠 :angry: 😆 JA E INT BITTER 😠 :angry: 😠 :angry: 😠
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 0,63% i förra. Aj fasen. Trodde på betydligt mer. Tänk vad många småpartier som kunde elimineras om man tog upp deras kärnfrågor i sitt eget partiprogram. Typ PP och FI.
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Aj fasen. Trodde på betydligt mer. Tänk vad många småpartier som kunde elimineras om man tog upp deras kärnfrågor i sitt eget partiprogram. Typ PP och FI. "Man", vilka "man"? Saken är att även om säg sossarna skulle ta upp PP eller FIs frågor i sitt program (vilket inte kommer hända) så skulle de ändå prioritera bort de frågorna för att de tycker fördelningspolitiken och annat tjafs är viktigare.
Recommended Posts