Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Samma här. Har dragit ner på sötsaker på vardagar helt och minskat portionerna. Annars lägger det ju lätt på sig. 😠

Jag kör en helt annan teknik numera. Äta tills jag har maten i halsen och gärna sent och på nätterna.

Glass, mycket matolja och fetemargarin, choklad och munkar.

Man förlorar ändå bara 5-10 år på att feta till sig och de sista åren är ändå oftast mest pina.

Annons
Postat

Jag log lite opassande när en tjej svarade att hon hade nåt språk jag aldrig hade hört talas om som modersmål.

Du då?

Jag försökte pressa upp en låst dörr med muskelkraft.

Postat

Min 1920.

Om pappren stämmer.

Träffade henne aldrig.

Det rör om lite i tankegrytan.

Om man utgår från att både hon och din mamma var 20 när de födde barn (de kan ju knappast ha varit i någon mer normal ålder) skulle du vara 50 år i år.

Låter iofs rimligt.

Postat

Det rör om lite i tankegrytan.

Om man utgår från att både hon och din mamma var 20 när de födde barn (de kan ju knappast ha varit i någon mer normal ålder) skulle du vara 50 år i år.

Låter iofs rimligt.

Och Slejnard 63?

Postat (redigerat)

Inte för att jag skulle gilla Milan mindre än Lazio, utan att det blev fel på just den tipsraden där det kunde bli 13.

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.