Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

vilka misstag har du gjort idag?

Jag log lite opassande när en tjej svarade att hon hade nåt språk jag aldrig hade hört talas om som modersmål.

Du då?

Postat

Jag log lite opassande när en tjej svarade att hon hade nåt språk jag aldrig hade hört talas om som modersmål.

Du då?

ovanligt få skulle jag säga.

Postat

förfika var ett förbannat bra ord. tror nästan jag förfikade mig idag. Två ägg, en banan och ett kaffebröd som några servicegubbar från Waters bjöd på. Tur att jag inte hade nån kvarg med mig.

Postat (redigerat)

Just nu föds min mormor i min e-postinkorg.

Tippar på år 1932/st Mail?

Redigerat av Memphis
Postat

förfika var ett förbannat bra ord. tror nästan jag förfikade mig idag. Två ägg, en banan och ett kaffebröd som några servicegubbar från Waters bjöd på. Tur att jag inte hade nån kvarg med mig.

Nej, då hade du ju kunnat förkvarga dig.

Postat

😐

jag har vandrat gatorna längre än era idoler. jag har färgat av mig i 22år toys llike us.toys are us jag kan gilla jag kan hata... vi har dödat. vi har vunnit vi har förlorat. vi är gamla vi e gubbisch-jag kan bara älska det....

Postat (redigerat)

1929

20 nov

NYC

sedemera öland

Ball. Min mormor är född 1924 eller 1922, är inte säker. Galet längesedan ändå. 🤪

Redigerat av Memphis
Postat

Jaha, hade för mig det var Centern... 😕

Tänker du bli aktiv eller?

Funderar på att aktivera mig inom Ung Pirat, men är osäker på det sociala.

De är både Rövar och Rövare!!

Gå inte med där.

Postat

Kul att jag ska gå på studiecirkelutbildning bara för att jag hade idén om ett pol kand-konvent.

Är det straffet för ett sånt tankebrott?

Eller jag fattar inte kopplingen riktigt.

Postat

De är både Rövar och Rövare!!

Gå inte med där.

Där tar du fel, din lilla småborgare. Det är fina människor med bra idéer.

Dessutom är jag redan medlem, bara inte aktiv.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.