Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

fick det när jag hälsade på föräldrarna. fattar inte att de åt EN och sen var de mätta. Jag åt 4, sen var bröden slut.

när jag tänker efter var det nog därför de andra inte åt nåt mer xD

xD

haha 😛

Fan va jag blev sugen på tacos nu då! 😮😠🥰☺️

Redigerat av Memphis
Annons
Postat (redigerat)

Jaha, hade för mig det var Centern... 😕

Tänker du bli aktiv eller?

Funderar på att aktivera mig inom Ung Pirat, men är osäker på det sociala.

Nä, det tänker jag nog inte.

Edit: Mest för att jag inte orkar och så kul är det inte med politik.

Redigerat av Overkill
Postat

Nä, det tänker jag nog inte.

Edit: Mest för att jag inte orkar och så kul är det inte med politik.

Nej, själva det politiska typ riksdagen och sånt är ju drygt, men att gå på gatan och påverka folk mer handgripligen kan ju kännas mer givande kanske tror jag.

Postat

Melissa och rasmus frågade om vi skulle med, dom skulle springa det. Vore kanske kul ändå. Kommer ju fortsätta spela fotboll så kommer ju ha hyfsad grundkondition, sen får man ut och löpträna också vid sidan av det.

Postat (redigerat)

Göteborgsvarvet?

..äre där fartygen lägger till?

GHUUHUHUHUHAHAHAHAHAH

....jag dör. 😐

Stavfle

Redigerat av Neosus
Postat

Melissa och rasmus frågade om vi skulle med, dom skulle springa det. Vore kanske kul ändå. Kommer ju fortsätta spela fotboll så kommer ju ha hyfsad grundkondition, sen får man ut och löpträna också vid sidan av det.

do it. do it nao!

för snart höjer de priset. typ vid månadsskiftet.

Postat (redigerat)

har hittat ett knep som funkar för mig. helt enkelt äta mindre portioner och aldrig mera oboy på kvällen. tungt i början men funkar gött nu..

Samma här. Har dragit ner på sötsaker på vardagar helt och minskat portionerna. Annars lägger det ju lätt på sig. 😠

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.