Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Loney, Dear har sjuukt skön musik ändå. Som silke för öronen. Speciellt almbumet Loney, Noir.

Helt klart en ny favoritartist. Vet inte vad man ska skall musikstilen, det e typ soft alternativ indie-pop, eller nått. 🤪

.edit, Spännande stavning på album. Låter det vara. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Killis, är du aktiv i CUF eller tänkte du bli det eller hur var det?

Nä. Är medlem i LUF och Liberala studenter. Hann/orkade inte bli aktiv under valrörelsen. LUF är ju lite mer liberala än vad Folkpartiet är så det är ju bra.

Postat

Loney, Dear har sjuukt skön musik ändå. Som silke för öronen. Speciellt almbumet Loney, Noir.

Helt klart en ny favoritartist. Vet inte vad man ska skall musikstilen, det e typ soft alternativ indie-pop, eller nått. 🤪

Emil är medlem på forumet.

Postat

.edit, Spännande stavning på album. Låter det vara. 😛

Har för mig Fidden känner honom lite. Lär känna någon som känner honom iaf.

Postat

Att "bo hemma" korar jag härmed till svenskans konstigaste uttyck.

😛

Att säja att man "får främmande" när man får besök är oxå ganska konstigt, men det kanske är på utdöende?

Postat

Har för mig Fidden känner honom lite. Lär känna någon som känner honom iaf.

nä jag känner honom inte, men brorsan gör nog lite.

Postat (redigerat)

Att säja att man "får främmande" när man får besök är oxå ganska konstigt, men det kanske är på utdöende?

Främlingsfientlighet kallar jag det där. 😏

Kanske är så att alla som brukar få besök röstade på SD? 😕

Redigerat av Memphis
Postat

används nog flitit bland den stora tacos-massan.

Postat

Nä. Är medlem i LUF och Liberala studenter. Hann/orkade inte bli aktiv under valrörelsen. LUF är ju lite mer liberala än vad Folkpartiet är så det är ju bra.

Jaha, hade för mig det var Centern... 😕

Tänker du bli aktiv eller?

Funderar på att aktivera mig inom Ung Pirat, men är osäker på det sociala.

Postat

fan vad gott med tacos.

fick det när jag hälsade på föräldrarna. fattar inte att de åt EN och sen var de mätta. Jag åt 4, sen var bröden slut.

när jag tänker efter var det nog därför de andra inte åt nåt mer xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.