Memphis Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Såg ett band som hette A fucking Dragon. Haha, så jävla bra. 😛
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Hon känner jag igen! En artonårig ryska. Låter suspekt.
slejnard Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Såg ett band som hette A fucking Dragon. Haha, så jävla bra. 😛 Jepp. Addade några på myspace en gång enbart pga namnet: Baatar
slejnard Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Fan en del av era mammor kanske är i min ålder 😳
Fidden Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 En artonårig ryska. Eniga tyskor rånar arier gå asynkront ånyo kastreringar
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Eniga tyskor rånar arier gå asynkront ånyo kastreringar Jag hoppas att du inte gjorde det där för hand.
Neosus Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Fan en del av era mammor kanske är i min ålder 😳 Din mamma! 😳
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Killis, är du aktiv i CUF eller tänkte du bli det eller hur var det?
Memphis Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 (redigerat) Loney, Dear har sjuukt skön musik ändå. Som silke för öronen. Speciellt almbumet Loney, Noir. Helt klart en ny favoritartist. Vet inte vad man ska skall musikstilen, det e typ soft alternativ indie-pop, eller nått. 🤪 .edit, Spännande stavning på album. Låter det vara. 😛 Redigerat 22 september 2010 av Memphis
Overkill Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Killis, är du aktiv i CUF eller tänkte du bli det eller hur var det? Nä. Är medlem i LUF och Liberala studenter. Hann/orkade inte bli aktiv under valrörelsen. LUF är ju lite mer liberala än vad Folkpartiet är så det är ju bra.
Fidden Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Loney, Dear har sjuukt skön musik ändå. Som silke för öronen. Speciellt almbumet Loney, Noir. Helt klart en ny favoritartist. Vet inte vad man ska skall musikstilen, det e typ soft alternativ indie-pop, eller nått. 🤪 Emil är medlem på forumet.
Overkill Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Loney, Dear har sjuukt skön musik ändå. Som silke för öronen. Speciellt almbumet Loney, Noir. Helt klart en ny favoritartist. Vet inte vad man ska skall musikstilen, det e typ soft alternativ indie-pop, eller nått. 🤪 .edit, Spännande stavning på album. Låter det vara. 😛 Har för mig Fidden känner honom lite. Lär känna någon som känner honom iaf.
SadamJR Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 Aretha Franklin Cyndee Peters Märkligt att se dom namnen nämnda samtidigt.
Memphis Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Emil är medlem på forumet. Just ja, minns någon nämnde det i nån annan tråd. Ballt!
Fidden Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Jag hoppas att du inte gjorde det där för hand. Ett vanligt simpelt handjobb? Din mamma hjälpte till.
SadamJR Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 Att "bo hemma" korar jag härmed till svenskans konstigaste uttyck. 😛 Att säja att man "får främmande" när man får besök är oxå ganska konstigt, men det kanske är på utdöende?
Fidden Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Har för mig Fidden känner honom lite. Lär känna någon som känner honom iaf. nä jag känner honom inte, men brorsan gör nog lite.
Memphis Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 (redigerat) Att säja att man "får främmande" när man får besök är oxå ganska konstigt, men det kanske är på utdöende? Främlingsfientlighet kallar jag det där. 😏 Kanske är så att alla som brukar få besök röstade på SD? 😕 Redigerat 22 september 2010 av Memphis
Fidden Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Att säja att man "får främmande" när man får besök är oxå ganska konstigt, men det kanske är på utdöende? används nog flitit bland den stora tacos-massan.
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Nä. Är medlem i LUF och Liberala studenter. Hann/orkade inte bli aktiv under valrörelsen. LUF är ju lite mer liberala än vad Folkpartiet är så det är ju bra. Jaha, hade för mig det var Centern... 😕 Tänker du bli aktiv eller? Funderar på att aktivera mig inom Ung Pirat, men är osäker på det sociala.
Fidden Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 fan vad gott med tacos. fick det när jag hälsade på föräldrarna. fattar inte att de åt EN och sen var de mätta. Jag åt 4, sen var bröden slut. när jag tänker efter var det nog därför de andra inte åt nåt mer xD
Pazo Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Emil är medlem på forumet. Vilken emil är det? äre han jag känner?
Recommended Posts