Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

"Micke: Ja, jag är inte heller för demokrati Micke. Personligen tycker jag att alla som levt ett isolerat liv bland raggare, bönner, eller borgare ska förlora rösträtt, att alla utan högskoleutbildning eller motsvarande personlig inlärning ska förbjudas från den politiska sektorn och förvisas till skogen, att alla som röstar med plånboken ska flås och göras till en ny fin skinande läderplånbok, att alla som sympatiröstar ska sympatikastreras, och alla som i allmänt har för låg IQ för att betraktas som upplysta människor av 2010 borde spärras in."

Hihi.

EDIT: var alltså inte jag som skrev, utan en polare som svarade på något jag skrev.

Vad skrev du? Är du oxå mot demokratin?

Annons
Postat (redigerat)

Har ingen mat hemma. Måste handla men pengarna gick till datorn så jag är pank. Blir att panta burkar.

Jag har lite samma problem fast med mitt TV-inköp. Har 200 kvar tills på fredag och ikväll ska jag ut och käka med flickvännen. xD

Redigerat av Micke H
Postat

Kommer från röstträning.

Fick reda på varför jag ska sätta hälarna tre gånger i golvet och säga "höj" samtidigt, fast bara en gång.

Det var bra.

Postat (redigerat)

Apropå Valet. Jag hoppas det blir en majoritetsregering av något slag. Det kan ge stabilitet till ekonomin. Risk annars att båda räntor och inflation rasar i höjden. Tänk att det kan bli spännande, eller ÄR spännande nu ändå iaf. Jag är rätt säker på att det kommer en efterdiskussion hur det än går imorgon. Läste imorse att det skiljer otroligt lite, teoretiskt 298 för borgerlig majoritet, men då krävs att S inte får en enda röst i de distrikt som räknas. 1000 röster var ett mer realistiskt alternativ. Länsstyrelsen sätter in extra kontrollräkning hörde jag under dagen. TÄNK OM DET BLIR EXAKT SAMMA RÖSTANTAL... men det kan det väl inte bli rösttekniskt?

Hur det än går nu så kommer en del tycka att det är fusk med kontrollräkningen.

Tänk vad tiderna har vänt! Förr talade man alltid om hur förbannad man var att valdebatten bara handlade om ideologi och aldrig om hur många kronor exakt som det och det och det partialternativet skulle ge var och en, beroende på vilken kategori man tillhörde av folket. Nu är det tvärtom! Ett dj**la liv bara för att politikerna pratar om skatter, avgifter, lön och a-kassa och kanske mindre om ideologins ursprung sedan flera hundra år tillbaka.

😆

Redigerat av debatt
Postat

Borde du inte ha blivit klar med det innan valet?

Det är inte förrän jag lagt min röst som resultatet är klart.

Vilken låt det handlar om har de inte bestämt.

Postat

För några säsonger sedan höll Man Utd på att bli utslagna av dåvarande amatörlaget (Vauxhall Conference League) Burton (div 5) borta och räddade på mållinjen i slutet, men klarade 0-0. Så nära var Burton. Därför blev det retur hemma o Man Utd vann då.

Ikväll möter Man Utd Championshiplaget Scunthorpe Utd (div 2) och inte många ger hemmalaget chansen att rubba Man Utd. 7-16-77 är procentfördelningen för tecknen 1-X-2.

Glömde hämta ut min tipsvinst förut förresten, när jag lämnade in nytt för idag... Vad dumt.

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.