SadamJR Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 "Micke: Ja, jag är inte heller för demokrati Micke. Personligen tycker jag att alla som levt ett isolerat liv bland raggare, bönner, eller borgare ska förlora rösträtt, att alla utan högskoleutbildning eller motsvarande personlig inlärning ska förbjudas från den politiska sektorn och förvisas till skogen, att alla som röstar med plånboken ska flås och göras till en ny fin skinande läderplånbok, att alla som sympatiröstar ska sympatikastreras, och alla som i allmänt har för låg IQ för att betraktas som upplysta människor av 2010 borde spärras in." Hihi. EDIT: var alltså inte jag som skrev, utan en polare som svarade på något jag skrev. Vad skrev du? Är du oxå mot demokratin?
Micke H Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Nah, har med SD att göra. Jag är för demokratin, jag blev bara lite disillusionerad ett tag.
SadamJR Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 Lätt hänt. SD tjänar 300 miljoner på det här valresultatet.
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Jag tjänar ingenting på att sitta hungrig.
Overkill Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Borde också äta. Måste ju äta om tre timmar igen.
SadamJR Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 Har ingen mat hemma. Måste handla men pengarna gick till datorn så jag är pank. Blir att panta burkar.
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 rostat bröd med tomatmarmelad och blåbärssylt
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 grupp med svamp mitt i maten whiskycider med bär mer skinka i spenaten och kalla det dessert!
Micke H Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 (redigerat) Har ingen mat hemma. Måste handla men pengarna gick till datorn så jag är pank. Blir att panta burkar. Jag har lite samma problem fast med mitt TV-inköp. Har 200 kvar tills på fredag och ikväll ska jag ut och käka med flickvännen. xD Redigerat 22 september 2010 av Micke H
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Morrn, hoppas du känner dig bättre till imorgon då! Du menar att han är lite främmande för sig själv idag? 😕
Pico Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Du menar att han är lite främmande för sig själv idag? 😕 😛
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Kommer från röstträning. Fick reda på varför jag ska sätta hälarna tre gånger i golvet och säga "höj" samtidigt, fast bara en gång. Det var bra.
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Kommer från röstträning. Borde du inte ha blivit klar med det innan valet?
Overkill Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 130 distrikt kvar nu. Hittills har alliansen fått ett till mandat.
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 (redigerat) Apropå Valet. Jag hoppas det blir en majoritetsregering av något slag. Det kan ge stabilitet till ekonomin. Risk annars att båda räntor och inflation rasar i höjden. Tänk att det kan bli spännande, eller ÄR spännande nu ändå iaf. Jag är rätt säker på att det kommer en efterdiskussion hur det än går imorgon. Läste imorse att det skiljer otroligt lite, teoretiskt 298 för borgerlig majoritet, men då krävs att S inte får en enda röst i de distrikt som räknas. 1000 röster var ett mer realistiskt alternativ. Länsstyrelsen sätter in extra kontrollräkning hörde jag under dagen. TÄNK OM DET BLIR EXAKT SAMMA RÖSTANTAL... men det kan det väl inte bli rösttekniskt? Hur det än går nu så kommer en del tycka att det är fusk med kontrollräkningen. Tänk vad tiderna har vänt! Förr talade man alltid om hur förbannad man var att valdebatten bara handlade om ideologi och aldrig om hur många kronor exakt som det och det och det partialternativet skulle ge var och en, beroende på vilken kategori man tillhörde av folket. Nu är det tvärtom! Ett dj**la liv bara för att politikerna pratar om skatter, avgifter, lön och a-kassa och kanske mindre om ideologins ursprung sedan flera hundra år tillbaka. 😆 Redigerat 22 september 2010 av debatt
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Borde du inte ha blivit klar med det innan valet? Det är inte förrän jag lagt min röst som resultatet är klart. Vilken låt det handlar om har de inte bestämt.
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Jag är rätt långhårig. Är Axl Rose långhårig? Då är jag nästan så.
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Köpte ägg idag faktiskt. Men nu är det banan och strax Tortellini med riccota o spenat.
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 För några säsonger sedan höll Man Utd på att bli utslagna av dåvarande amatörlaget (Vauxhall Conference League) Burton (div 5) borta och räddade på mållinjen i slutet, men klarade 0-0. Så nära var Burton. Därför blev det retur hemma o Man Utd vann då. Ikväll möter Man Utd Championshiplaget Scunthorpe Utd (div 2) och inte många ger hemmalaget chansen att rubba Man Utd. 7-16-77 är procentfördelningen för tecknen 1-X-2. Glömde hämta ut min tipsvinst förut förresten, när jag lämnade in nytt för idag... Vad dumt. 😄
debatt Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Tänkte köpa cd idag, men tvekade och det blev ingen. Var på Bengans, som tog 59 och 89 för en massa på borden...
Recommended Posts