debatt Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 När man upphör med klasser i skolsystemet och siktar mer in sig på individuell inlärning och kurser istället för ämnen och resultat istället för enbart kvartssamtal redan från kurs 1, så kommer dessa klasser som en del hävdar finns, att försvinna.
debatt Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Trodde det skulle snöa förut, vad kallt det var. Måste f.ö. bestämma mig senast denna veckan till några släktingar om vi ska fira jul där i år sägs det. Men det ligger bara kanske 15 mil härifrån.
SadamJR Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 Morrn. Är sjukskriven idag med. Hoppas jag kan gå imorrn.
Micke H Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Morrn. Ett år med min underbara flickvän idag. 🥰
Micke H Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Ja alltså, jag hade inte tänkt vara med henne i ett år idag. För det går ju inte. Lixom. Utan jag menade alltså...att vi varit...ni vet..TILLSAMMANS! ...i ett år alltså...typ... TYP! 🥰
Pico Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Morrn. Är sjukskriven idag med. Hoppas jag kan gå imorrn. Morrn, hoppas du känner dig bättre till imorgon då!
Pico Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Morrn. Ett år med min underbara flickvän idag. 🥰 Morrn och grattis till er båda då!
Pico Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Hej då Hej då! 😆 Eller så kanske det var ett adjö på riktigt då.
Pico Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Morn då! Kaffe då! Bra där, jag behöver en påtår.
Micke H Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 (redigerat) "Micke: Ja, jag är inte heller för demokrati Micke. Personligen tycker jag att alla som levt ett isolerat liv bland raggare, bönner, eller borgare ska förlora rösträtt, att alla utan högskoleutbildning eller motsvarande personlig inlärning ska förbjudas från den politiska sektorn och förvisas till skogen, att alla som röstar med plånboken ska flås och göras till en ny fin skinande läderplånbok, att alla som sympatiröstar ska sympatikastreras, och alla som i allmänt har för låg IQ för att betraktas som upplysta människor av 2010 borde spärras in." Hihi. EDIT: var alltså inte jag som skrev, utan en polare som svarade på något jag skrev. Redigerat 22 september 2010 av Micke H
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 "Micke: Ja, jag är inte heller för demokrati Micke. Personligen tycker jag att alla som levt ett isolerat liv bland raggare, bönner, eller borgare ska förlora rösträtt, att alla utan högskoleutbildning eller motsvarande personlig inlärning ska förbjudas från den politiska sektorn och förvisas till skogen, att alla som röstar med plånboken ska flås och göras till en ny fin skinande läderplånbok, att alla som sympatiröstar ska sympatikastreras, och alla som i allmänt har för låg IQ för att betraktas som upplysta människor av 2010 borde spärras in." Hihi. Tycker inte jag, inte ens på skoj!
Dingbats Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Av en magisk händelse hade jag turen att bli bredvidsutten av en tjej som var ovanligt social och därav prat bra
Micke H Postat 22 september 2010 Postat 22 september 2010 Vad är "fluffigt potatismos"? Min frysrätt innehållet tydligen det.
SadamJR Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 Morrn, hoppas du känner dig bättre till imorgon då! Jo, det tror jag nog. Det bästa med att va sjukskriven är att man kan se på hem till gården.
SadamJR Postat 22 september 2010 Trådstartare Postat 22 september 2010 lika ont i munjäveln idag med 😠 Du kanske behöver läkarhjälp.
Recommended Posts