Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Prata med någon då? "Sök hjälp" låter ju hårt men vet inte hur man avdramatiserar det.

Jag vet ju lösningen, jag är bara för feg och rationaliserande för att verkligen göra nåt. Får skylla mig själv.

Annons
Postat

Jag vet ju lösningen, jag är bara för feg och rationaliserande för att verkligen göra nåt. Får skylla mig själv.

Ja men just det som kanske kan gå lättare i så fall, att klara av att göra saker.

Postat

Det sa tyskarna 1932 också.

Tror i ärlighetens namn inte att Killis privatliv 2010 är att jämföra med den instabila politiska situationen i mellankrigstidens Europa.

Postat

Ja men just det som kanske kan gå lättare i så fall, att klara av att göra saker.

Moment 22. Alldeles för pinigt att erkänna för någon annan än mig själv att allt är piss, behöver professionell hjälp för att göra det i så fall.

Men ärligt talat, allt blir nog bra eller någonting liknande om tio tjugo trettio fyrtio år ivf.

Postat (redigerat)

Nu ska vi inte vara såna.

Nej förlåt. Men så länge man är glad nu är man glad nu. Framtiden kommer när den kommer.

EDIT: Första pris i tautologier.

Redigerat av Dingbats
Postat

Fan va gött det e att ha gym för alla studenter som bor här. Massa skönt folk man lärt känna där. 😄

Och så sparar man massa tusenlappar per år.

Postat

Funtar på att raka skallen. Lika bra liksom, e ju ändå typ halvflint. Men vet inte, kanske ser konstigt ut.

Du ska ju lätt ha combover då ju. 😄

Postat

Funtar på att raka skallen. Lika bra liksom, e ju ändå typ halvflint. Men vet inte, kanske ser konstigt ut.

Slaggade till en kvart här precis nu.

Drömde att det var upplopp i stan mellan invandrare och skinnskallar.

En massa döa.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.