Dingbats Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 tack till dingis som fick mig att kolla upp The Room. Hysteriskt bra film. That's the idea!
debatt Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 I skolundersökningen, skolvalet fick SD ca 12.5% i genomsnitt och i vissa skolor klar majoritet (över 50%). I en stor gymnasieskola i Jönköping ca 44%. Det är vad vi har att vänta oss.
debatt Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Fick ett telefonsamtal om att jag har jobb i ett år till. Är f ö sjukskriven idag. Nu kan jag kosta på mej att va sjukskriven veckan ut. 🙂
Fidden Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 I skolundersökningen, skolvalet fick SD ca 12.5% i genomsnitt och i vissa skolor klar majoritet (över 50%). I en stor gymnasieskola i Jönköping ca 44%. Det är vad vi har att vänta oss. jag gick på den skolan xD
Memphis Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Fick ett telefonsamtal om att jag har jobb i ett år till. Är f ö sjukskriven idag. Nu kan jag kosta på mej att va sjukskriven veckan ut. Grattis Saddam! ☺️
Memphis Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 (redigerat) I skolundersökningen, skolvalet fick SD ca 12.5% i genomsnitt och i vissa skolor klar majoritet (över 50%). I en stor gymnasieskola i Jönköping ca 44%. Det är vad vi har att vänta oss. Ja jösses. Och med åren lär det ju inte stagnera utan med stor säkerhet tvärtom, de kommer få ännu högre procentandel. Om några val framåt i tiden så lär väl vi har tre block som ligger jämt. Rödgröna, Aliansen och SD. Redigerat 21 september 2010 av Memphis
Memphis Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 (redigerat) En lite sjuk grej hände på affären för en stund sedan. Står och kollar på ost och så puttar en kille till mig för att få min uppmärksamhet, och så är det en kompis från Uddevalla som jag hängde med mycket innan jag flyttade, som jag inte sett på över ett år och som nu tydligen bor vid stationen innan mig. 😆🤪 Bra kommunikation känner jag. 😛 Redigerat 21 september 2010 av Memphis
Memphis Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 (redigerat) Köpte ny Akkfesort förut! Ska bli spännande. Valde den utifrån att det var en snygg tjej på paketet... 😛 Gymma nu tammefan! Redigerat 21 september 2010 av Memphis
slejnard Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Tanx allihopa. Ja grattis. Hann inte heller med
debatt Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 En lite sjuk grej hände på affären för en stund sedan. Står och kollar på ost och så puttar en kille till mig för att få min uppmärksamhet, och så är det en kompis från Uddevalla som jag hängde med mycket innan jag flyttade, som jag inte sett på över ett år och som nu tydligen bor vid stationen innan mig. 😆🤪 Bra kommunikation känner jag. 😛 Station? 😳
debatt Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Köpte ny Akkfesort förut! Ska bli spännande. Valde den utifrån att det var en snygg tjej på paketet... 😛 Gymma nu tammefan! Gjorde du inte det igår? 😲
debatt Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Det var en Julspecial på tv förut idag, men jag hann inte se det. Var tvungen att ringa en tjej och att peta med räkningar.
debatt Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Låter ju mindre hälsosamt. Mm. Gör faktiskt ont. Luftrören är det väl som krampar så det känns som om det är lungorna. De är ju en del av dem. De har inte fastnat i tätt läge, astmaväsning, utan snarare åt andra hållet. Drack en kall ingefära-Onaka nyss. Kan vara det. Samma sak hände inatt när det var kallt.
Pico Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Mm. Gör faktiskt ont. Luftrören är det väl som krampar så det känns som om det är lungorna. De är ju en del av dem. De har inte fastnat i tätt läge, astmaväsning, utan snarare åt andra hållet. Drack en kall ingefära-Onaka nyss. Kan vara det. Samma sak hände inatt när det var kallt. Kan tänka mig det är obehagligt, men hellre så än vid tätt läge.
Dingbats Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 hur går det med allt dingis? Känns orättvist att svara på det eftersom jag tenderar att engagera mig måttligt i er andras liv. Just nu är jag kissnödig och hård i magen och sitter och läser på TV Tropes och Wikipedia hurra hurra. Mer generellt är jag trött på min familj, trött på mig själv, trött på människor, och rädd att mitt liv kommer aldrig kommer att bli särskilt meningsfullt överhuvudtaget för att jag är för rädd/feg/fel/dum för att låta folk lära känna mig, missar allting som vanligtvis karakteriserar de olika perioderna i livet och hamnar i något slags observatörsläge utanför hela världen. Du bad mig. Hur går det med allt själv?
Overkill Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Det går väl. Allmänt nojjig över framtiden som vanligt, förjävla ont i munnen och deppig i två dagar utan anledning. Men på det stora helt ok.
Overkill Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Prata med någon då? "Sök hjälp" låter ju hårt men vet inte hur man avdramatiserar det.
Dingbats Postat 21 september 2010 Postat 21 september 2010 Framtiden är inget att noja över, den blir alltid bättre. Nutiden är värre.
Recommended Posts