Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

I skolundersökningen, skolvalet fick SD ca 12.5% i genomsnitt och i vissa skolor klar majoritet (över 50%).

I en stor gymnasieskola i Jönköping ca 44%.

Det är vad vi har att vänta oss.

Postat

Fick ett telefonsamtal om att jag har jobb i ett år till. Är f ö sjukskriven idag. Nu kan jag kosta på mej att va sjukskriven veckan ut.

🙂

Postat

I skolundersökningen, skolvalet fick SD ca 12.5% i genomsnitt och i vissa skolor klar majoritet (över 50%).

jag gick på den skolan xD

Postat

Fick ett telefonsamtal om att jag har jobb i ett år till. Är f ö sjukskriven idag. Nu kan jag kosta på mej att va sjukskriven veckan ut.

Grattis Saddam! ☺️

Postat (redigerat)

Ja jösses. Och med åren lär det ju inte stagnera utan med stor säkerhet tvärtom, de kommer få ännu högre procentandel.

Om några val framåt i tiden så lär väl vi har tre block som ligger jämt. Rödgröna, Aliansen och SD.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

En lite sjuk grej hände på affären för en stund sedan. Står och kollar på ost och så puttar en kille till mig för att få min uppmärksamhet,

och så är det en kompis från Uddevalla som jag hängde med mycket innan jag flyttade, som jag inte sett på över ett år och som nu tydligen bor vid stationen innan mig. 😆🤪

Bra kommunikation känner jag. 😛

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Köpte ny Akkfesort förut! Ska bli spännande. Valde den utifrån att det var en snygg tjej på paketet... :rolleyes:😛

zoegas-pasioncolombia500g.jpg

Gymma nu tammefan!

Redigerat av Memphis
Postat

En lite sjuk grej hände på affären för en stund sedan. Står och kollar på ost och så puttar en kille till mig för att få min uppmärksamhet,

och så är det en kompis från Uddevalla som jag hängde med mycket innan jag flyttade, som jag inte sett på över ett år och som nu tydligen bor vid stationen innan mig. 😆🤪

Bra kommunikation känner jag. 😛

Station?

😳

Postat

Köpte ny Akkfesort förut! Ska bli spännande. Valde den utifrån att det var en snygg tjej på paketet... :rolleyes:😛

zoegas-pasioncolombia500g.jpg

Gymma nu tammefan!

Gjorde du inte det igår?

😲

Postat

Låter ju mindre hälsosamt.

Mm. Gör faktiskt ont.

Luftrören är det väl som krampar så det känns som om det är lungorna.

De är ju en del av dem.

De har inte fastnat i tätt läge, astmaväsning, utan snarare åt andra hållet.

Drack en kall ingefära-Onaka nyss. Kan vara det.

Samma sak hände inatt när det var kallt.

Postat

Mm. Gör faktiskt ont.

Luftrören är det väl som krampar så det känns som om det är lungorna.

De är ju en del av dem.

De har inte fastnat i tätt läge, astmaväsning, utan snarare åt andra hållet.

Drack en kall ingefära-Onaka nyss. Kan vara det.

Samma sak hände inatt när det var kallt.

Kan tänka mig det är obehagligt, men hellre så än vid tätt läge.

Postat

hur går det med allt dingis?

Känns orättvist att svara på det eftersom jag tenderar att engagera mig måttligt i er andras liv.

Just nu är jag kissnödig och hård i magen och sitter och läser på TV Tropes och Wikipedia hurra hurra.

Mer generellt är jag trött på min familj, trött på mig själv, trött på människor, och rädd att mitt liv kommer aldrig kommer att bli särskilt meningsfullt överhuvudtaget för att jag är för rädd/feg/fel/dum för att låta folk lära känna mig, missar allting som vanligtvis karakteriserar de olika perioderna i livet och hamnar i något slags observatörsläge utanför hela världen.

Du bad mig.

Hur går det med allt själv?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.