Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Har du gymmat färdigt nu, Memph?

Är du träningsnarkoman eller?

Själv städar jag nu.

🥰

Japp, nu har jag gymmat färdigt.

Träningsnarkoman är väl att ta i, men jag tränar ju seriöst iaf. 3 hårda pass i veckan, försöker jogga nån gång ibland fast det går sådär just nu.

För bättre hälsa och för att inte bli soffpotatis. Sitter ju i skolan hela dagarna och kan ju inte ligga på soffan hela kvällarna heller.

Fidden e ju träningsnarkoman om någon. 🤪 Cyklar ju typ 1000 mil varje dag. 🤪

Redigerat av Memphis
Postat

Inte på topp idag 🙁 . Saknar en kompis som skulle fyllt år idag som tyvärr gått bort + kärleksbekymmer. "...det går åt hellvette med allt.(Winnerbäck)" Fattar ingenting eftersom det var nåt på g från bägge sidor kändes det som. Jaja aldrig mer släppa ner garden.

🙁

Postat

Först vatten i trean, häller över till femman. Sen fyller man trean, häller över till femman. En liter kvar i trean, häller ut det som är i femman. Häller över litern från trean till femman, fyller trean och häller över det i femman. Då har man fyra liter.

Postat

Inte på topp idag 🙁 . Saknar en kompis som skulle fyllt år idag som tyvärr gått bort + kärleksbekymmer. "...det går åt hellvette med allt.(Winnerbäck)" Fattar ingenting eftersom det var nåt på g från bägge sidor kändes det som. Jaja aldrig mer släppa ner garden.

🙁

Kämpa på Slej. :/

Postat

We still love you 🥰

Postat

Först vatten i trean, häller över till femman. Sen fyller man trean, häller över till femman. En liter kvar i trean, häller ut det som är i femman. Häller över litern från trean till femman, fyller trean och häller över det i femman. Då har man fyra liter.

Woho! Grymt Killis! 😄 :D

Det var faktiskt en alternativ lösning till den jag tänkte på. 5 poäng till KILLIS! 🥰

Min lösning var:

Fyll 5-liters flaskan, häll över så 3-liters flaskan blir full.

Kvar i 5-liters flaskan har du 2 liter.

Töm 3-liters flaskan och häller över dina två liter i den.

Fyll upp 5-liters flaskan igen och häll över till 3-liters flaskan (som innehåller 2liter) tills den blir full.

Kvar i 5liters flaskan har du 4 liter.

Postat

Hur ofta dyker såna här situationer upp i verkligheten?

Postat

Vad händer?

Inget speciellt, bara jävla segt att behöva förhålla sig till samma jävla människor år ut och år in. Trött på skiten.

Postat

Inget speciellt, bara jävla segt att behöva förhålla sig till samma jävla människor år ut och år in. Trött på skiten.

Säj det till dom.

Postat

Hur ofta dyker såna här situationer upp i verkligheten?

Jag stöter på precis detta problemet varje dag eftersom jag bara har 3- och 5liters flaskor och bara orkar dricka 4 liter i ett svep.

Lika svårt varje gång. 🤪😛

Postat

I feel you.

Kanske dags att lämna nästet snart?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.