Overkill Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Fick du ut den, eller svalde du den? Fick ut den.
Memphis Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Och snart kommer Transatlantics nya DVD! Nice! Man kanske ska inskaffa den då.
debatt Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Ska nog bilda ett politiskt parti till nästa val.
Memphis Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 (redigerat) Läst ikhappp! Gymma nu! I´ll be back! Ni kan fundera på den här gåtan sålänge: Du har två tomma flaskor, på 3 respektive 5 liter. Du vill bara dricka exakt 4 liter vatten och har en kran tillgänglig. Hur gör du? Redigerat 20 september 2010 av Memphis
Pico Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Läst ikhappp! Gymma nu! I´ll be back! Ni kan fundera på den här gåtan sålänge: Du har två tomma flaskor, på 3 respektive 5 liter. Du vill bara dricka exakt 4 liter vatten och har en kran tillgänglig. Hur gör du? Går på krogen och beställer in... 😏 Näe, fyller 5-litaren full, häller över till 3:an är full. Kvar är två liter. Drick, töm trean och börja om. 😛
debatt Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Läst ikhappp! Gymma nu! I´ll be back! Ni kan fundera på den här gåtan sålänge: Du har två tomma flaskor, på 3 respektive 5 liter. Du vill bara dricka exakt 4 liter vatten och har en kran tillgänglig. Hur gör du? Jag häller i fem liter i den stora flaskan. Sedan häller jag över tre liter av dessa till den lilla flaskan och häller ut det vattnet sedan. Sedan dricker jag upp de två liter som är kvar i den stora flaskan. Sedan upprepar jag det en gång till.
debatt Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Har du gymmat färdigt nu, Memph? Är du träningsnarkoman eller? Själv städar jag nu. 🥰
slejnard Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Läget? Inte på topp idag 🙁 . Saknar en kompis som skulle fyllt år idag som tyvärr gått bort + kärleksbekymmer. "...det går åt hellvette med allt.(Winnerbäck)" Fattar ingenting eftersom det var nåt på g från bägge sidor kändes det som. Jaja aldrig mer släppa ner garden.
slejnard Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Kul bild! 🙂 jajaja det blir bättre å allt är inte kört
Memphis Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 (redigerat) Går på krogen och beställer in... 😏 Näe, fyller 5-litaren full, häller över till 3:an är full. Kvar är två liter. Drick, töm trean och börja om. 😛 Jag häller i fem liter i den stora flaskan. Sedan häller jag över tre liter av dessa till den lilla flaskan och häller ut det vattnet sedan. Sedan dricker jag upp de två liter som är kvar i den stora flaskan. Sedan upprepar jag det en gång till. Så kan man göra. 😄 1 poäng till er. Men jag glömde ju en viktig detalj som höjer svårighetsgraden en del. Ni ska kunna dricka era 4 liter i ett svep! 😮 Och ni får inte hälla ut något på marken. Gnugga era geniknölar nu! ☺️ EDIT! Ni får visst hälla ut vatten på marken. 😛 Redigerat 20 september 2010 av Memphis
Recommended Posts