Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja, men alla ser inte shoppade ut JÖ

JO. Om man vet vad man letar efter... 😛

Postat

Jag har gråtis. Varför inte när man är så ledsen?

På (T) några kvinnor märk att jag varit PP. Så har, en sa nogon som -. ” Vilken äclig PP De är en riktig pankoka”.

GUaauuuuuuuuuuuuuuu!Gua Gua Guaaaa!

Postat

😮

De blev ju fan fett! 😮

Va tyckeru om sångnivån? Ligger den bra eller lite för högt? kan inte bestämma mig 😮

MEN fett ju! ge mig ge mig 😮

Jag tycker den sitter rätt lagom... 🙂

Postat

På (T) några kvinnor märk att jag varit PP. Så har, en sa nogon som -. ” Vilken äclig PP De är en riktig pankoka”.

😳

Postat

Den ser shoppad ut.

Jättekul att du skrev att du tyckte att min wacko-smileygubbe var photoshoppad, eftersom det var just en wackosmileygubbe, som indirekt alltså skulle visa mitt ansiktsuttryck, varför jag själv måste se ännu värre ut i verkligheten. Gote trodde dock du avsåg flygplansbilden. Det var också roligt!

😆

Postat

Du gick in på den tekniska fakulteten men där trodde några kvinnor att du var piratpartist och uttryckte sin avsky?

Postat

japp.jpg

Denna är ju dubbel.

Har aldrig tänkt på att det finns en helfransk matserie i en av butikerna näravid här.

Näravid? 😳

Bl.a. såg jag att det finns en äkta pöse fransk nougat i deras sortiment!

Pöse? 😳

Postat

Denna är ju dubbel.

Har aldrig tänkt på att det finns en helfransk matserie i en av butikerna näravid här.

Näravid? 😳

Bl.a. såg jag att det finns en äkta pöse fransk nougat i deras sortiment!

Pöse? 😳

😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.