Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nej, det är klart att det inte gör precis så. Men att frysa ut just dem är odemokratiskt.

Det är en demokratisk rättighet att frysa ut. Det handlar inte om nån jävla skolgård på mellanstadiet här.

Annons
Postat

Råkade bita mig i kinden häromdagen riktigt rejält, nu är det värsta typ köttsåret och så hänger det lite hudbitar inne i munnen.

Du kan trösta dig med att i munnen läker sår snabbast. 😛

Postat

Nej, det är klart att det inte gör precis så. Men att frysa ut just dem är odemokratiskt.

Ja fast nä. När alliansen fick 178 mandat förra året kunde dom ju göra vad dom ville och skita i resten av partierna i riksdagen. Det är ju så det går till.

Postat

Ja fast nä. När alliansen fick 178 mandat förra året kunde dom ju göra vad dom ville och skita i resten av partierna i riksdagen. Det är ju så det går till.

More or Les Paul.

Postat

Märklig känsla på väg till jobbet idag, vetandes att så många runt omkring mig är rasister.

Jag är mest förvånad över att de inte fick fler procent.

Har du pratat med pensionärer nån gång? Tycker det låter

som om en knapp majoritet av dem skulle kunna ha dem som

topp 3 iaf. Är helt övertygad om att de får över 10% 2014

eller 2018.

Postat

När man har ett antivirusprogram som ska starta en automatiskt fullscanning vid en viss tidpunkt så ska den ju göra det så fort man sätter på datorn OM den inte är på vid just det inställda klockslaget. Men det gör inte Microsofts Security Essentials. Är inte datorn på vid det inställda klockslaget, så blir det ingen fullscanning alls. Så var det inte med McAfee...

Postat

När man har ett antivirusprogram som ska starta en automatiskt fullscanning vid en viss tidpunkt så ska den ju göra det så fort man sätter på datorn OM den inte är på vid just det inställda klockslaget. Men det gör inte Microsofts Security Essentials. Är inte datorn på vid det inställda klockslaget, så blir det ingen fullscanning alls. Så var det inte med McAfee...

Och det går inte ändra inställning för just det då?

Postat (redigerat)

Det finns en ruta som heter "Start the scheduled scan only when my computer is on but not in use".

Är inte det överflödsinfo? En scanning görs väl inte om datorn inte ens är på?? 😄

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Eller är den springande punkten "but not in use"??

Så det innebär att om jag sitter med Word eller surfar, så startar inte scanningen på datorn även om den skulle enligt den valda inställda tidpunkten? OM detta är förkryssat menar jag...

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Eller är den springande punkten "but not in use"??

Så det innebär att om jag sitter med Word eller surfar, så startar inte scanningen på datorn även om den skulle enligt den valda inställda tidpunkten? OM detta är förkryssat menar jag...

Troligen, sen exakt hur "but not in use" definieras vet jag inte. Hur mycket CPU- och HDD-aktivitet som krävs för att det skall

vara "in use".

Om du sätter datorn i viloläge istället för avstängd kanske den fixar det undernatten. Om det

inte går starta datorn automatiskt ändå ett visst klockslag.

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.