SadamJR Postat 20 september 2010 Trådstartare Postat 20 september 2010 Nej, det är klart att det inte gör precis så. Men att frysa ut just dem är odemokratiskt. Det är en demokratisk rättighet att frysa ut. Det handlar inte om nån jävla skolgård på mellanstadiet här.
slejnard Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Morn. Har bestämt mig att inte jobba så stenhårt idag. 😑 Kaffe på er!
Overkill Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Råkade bita mig i kinden häromdagen riktigt rejält, nu är det värsta typ köttsåret och så hänger det lite hudbitar inne i munnen.
Pico Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Råkade bita mig i kinden häromdagen riktigt rejält, nu är det värsta typ köttsåret och så hänger det lite hudbitar inne i munnen. Du kan trösta dig med att i munnen läker sår snabbast. 😛
Overkill Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Du kan trösta dig med att i munnen läker sår snabbast. 😛 that's what she said
Overkill Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Nej, det är klart att det inte gör precis så. Men att frysa ut just dem är odemokratiskt. Ja fast nä. När alliansen fick 178 mandat förra året kunde dom ju göra vad dom ville och skita i resten av partierna i riksdagen. Det är ju så det går till.
Pico Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Ja fast nä. När alliansen fick 178 mandat förra året kunde dom ju göra vad dom ville och skita i resten av partierna i riksdagen. Det är ju så det går till. More or Les Paul.
Overkill Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 På tal om det heter vår granne Michel More.
debatt Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Märklig känsla på väg till jobbet idag, vetandes att så många runt omkring mig är rasister. Jag är mest förvånad över att de inte fick fler procent. Har du pratat med pensionärer nån gång? Tycker det låter som om en knapp majoritet av dem skulle kunna ha dem som topp 3 iaf. Är helt övertygad om att de får över 10% 2014 eller 2018.
debatt Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 När man har ett antivirusprogram som ska starta en automatiskt fullscanning vid en viss tidpunkt så ska den ju göra det så fort man sätter på datorn OM den inte är på vid just det inställda klockslaget. Men det gör inte Microsofts Security Essentials. Är inte datorn på vid det inställda klockslaget, så blir det ingen fullscanning alls. Så var det inte med McAfee...
Pico Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 När man har ett antivirusprogram som ska starta en automatiskt fullscanning vid en viss tidpunkt så ska den ju göra det så fort man sätter på datorn OM den inte är på vid just det inställda klockslaget. Men det gör inte Microsofts Security Essentials. Är inte datorn på vid det inställda klockslaget, så blir det ingen fullscanning alls. Så var det inte med McAfee... Och det går inte ändra inställning för just det då?
debatt Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 (redigerat) Det finns en ruta som heter "Start the scheduled scan only when my computer is on but not in use". Är inte det överflödsinfo? En scanning görs väl inte om datorn inte ens är på?? 😄 Redigerat 20 september 2010 av debatt
debatt Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Fyy vilken sur uppstötning jag fick. 😳 Dessa punchrullar...
debatt Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 (redigerat) Eller är den springande punkten "but not in use"?? Så det innebär att om jag sitter med Word eller surfar, så startar inte scanningen på datorn även om den skulle enligt den valda inställda tidpunkten? OM detta är förkryssat menar jag... Redigerat 20 september 2010 av debatt
Pico Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 (redigerat) Eller är den springande punkten "but not in use"?? Så det innebär att om jag sitter med Word eller surfar, så startar inte scanningen på datorn även om den skulle enligt den valda inställda tidpunkten? OM detta är förkryssat menar jag... Troligen, sen exakt hur "but not in use" definieras vet jag inte. Hur mycket CPU- och HDD-aktivitet som krävs för att det skall vara "in use". Om du sätter datorn i viloläge istället för avstängd kanske den fixar det undernatten. Om det inte går starta datorn automatiskt ändå ett visst klockslag. Redigerat 20 september 2010 av Pico
Recommended Posts