Linus Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Dingbats: De hade ingen penna där!!Penna måste finnas i de gröna båsen, annars kan man inte heller personrösta. Jag skulle ha begärt en penna från valförrättarna.
Pico Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Gudrun Schyman ser ut som hon är på väg att hångla upp reportern.
debatt Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Penna måste finnas i de gröna båsen, annars kan man inte heller personrösta. Jag skulle ha begärt en penna från valförrättarna. Det gjorde jag! Men efter 5-7 sekunders fullständig tystnad från valförrättarna på 6 meters avstpnd vid bordet, så säger tills slut den näst siste av dem till höger lite halvtyst, sedan hon sneglat åt den valförrättare som satt i mitten och höll deras egen och enda penna för att notera i vallängdsboken: "hade du inte med dig det själv?". Jag ville bara därifrån. 😐 *följer resultaten i Valet i rummet intill*
debatt Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Gudrun Schyman ser ut som hon är på väg att hångla upp reportern. Kanske tyvärr haft svårt att hålla linjen ikväll att vara en nykter alkoholist stackarn.
debatt Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Claes Elfsberg den dumme djäveln vill hafsa på valräkningen bara för tv-s skull. Är det inte bättre det blir rätt? De på tv verkar tro att de på något sätt är viktiga...
debatt Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 På en av de tre lapparna hade jag kunnat tänka mig att kryssa för en speciell... 😱
Fidden Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Claes Elfsberg den dumme djäveln vill hafsa på valräkningen bara för tv-s skull. Är det inte bättre det blir rätt? De på tv verkar tro att de på något sätt är viktiga... tv är väldigt viktiga. de har exempelvis omedvetet underminerat demokratin med hjälp av alla dessa röstningsprogram (dokusåpor, idol etc) så att folk inte tar val på allvar längre.
Pico Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Kanske tyvärr haft svårt att hålla linjen ikväll att vara en nykter alkoholist stackarn. Tänkte först helt seriöst så, men jag tycker ändå inte hon kändes berusad.
debatt Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 tv är väldigt viktiga. de har exempelvis omedvetet underminerat demokratin med hjälp av alla dessa röstningsprogram (dokusåpor, idol etc) så att folk inte tar val på allvar längre. Ja, helt sant. ÄR viktiga, men borde inte vara så viktiga. TV skulle kunna ha en rättmätigt viktigare funktion om de utökade Dingbats favoritkanal Kunskapskanalen dock.
Fidden Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Tänkte först helt seriöst så, men jag tycker ändå inte hon kändes berusad. shit, jag insåg inte att det var du som intervjuade henne... 😳 då tar jag ditt ord på allvar, eftersom du har förstahandsinformation om andedräkten xD
Pico Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 shit, jag insåg inte att det var du som intervjuade henne... 😳 då tar jag ditt ord på allvar, eftersom du har förstahandsinformation om andedräkten xD Tänkte faktiskt editera mitt inlägg men så kollade jag siffrorna i annan flik. xD
debatt Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 V, KD och SD kan fortfarande komma under 4%.
Pico Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Fan vilken syn det hade varit med 20st skinheads i riksdagen. xD
debatt Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 Ska börja lägga mig tidigare än kl 4 hädanefter, så jag inte vaknar 13.15.
debatt Postat 19 september 2010 Postat 19 september 2010 (redigerat) Frågan är om MP kan tänkas sig att regera med Alliansen. Stämmer nuvarande prognos så skulle de vara näst största parti i en sådan majoritetsregering. Redigerat 19 september 2010 av debatt
Recommended Posts