Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Dingbats: De hade ingen penna där!!
Penna måste finnas i de gröna båsen, annars kan man inte heller personrösta. Jag skulle ha begärt en penna från valförrättarna.
Postat

Penna måste finnas i de gröna båsen, annars kan man inte heller personrösta. Jag skulle ha begärt en penna från valförrättarna.

Det gjorde jag! Men efter 5-7 sekunders fullständig tystnad från valförrättarna på 6 meters avstpnd vid bordet, så säger tills slut den näst siste av dem till höger lite halvtyst, sedan hon sneglat åt den valförrättare som satt i mitten och höll deras egen och enda penna för att notera i vallängdsboken: "hade du inte med dig det själv?".

Jag ville bara därifrån.

😐

*följer resultaten i Valet i rummet intill*

Postat

Gudrun Schyman ser ut som hon är på väg att hångla upp reportern.

Kanske tyvärr haft svårt att hålla linjen ikväll att vara en nykter alkoholist stackarn.

Postat

Claes Elfsberg den dumme djäveln vill hafsa på valräkningen bara för tv-s skull.

Är det inte bättre det blir rätt?

De på tv verkar tro att de på något sätt är viktiga...

Postat

Claes Elfsberg den dumme djäveln vill hafsa på valräkningen bara för tv-s skull.

Är det inte bättre det blir rätt?

De på tv verkar tro att de på något sätt är viktiga...

tv är väldigt viktiga. de har exempelvis omedvetet underminerat demokratin med hjälp av alla dessa röstningsprogram (dokusåpor, idol etc) så att folk inte tar val på allvar längre.

Postat

Kanske tyvärr haft svårt att hålla linjen ikväll att vara en nykter alkoholist stackarn.

Tänkte först helt seriöst så, men jag tycker ändå inte hon kändes berusad.

Postat

tv är väldigt viktiga. de har exempelvis omedvetet underminerat demokratin med hjälp av alla dessa röstningsprogram (dokusåpor, idol etc) så att folk inte tar val på allvar längre.

Ja, helt sant. ÄR viktiga, men borde inte vara så viktiga.

TV skulle kunna ha en rättmätigt viktigare funktion om de utökade Dingbats favoritkanal Kunskapskanalen dock.

Postat

Tänkte först helt seriöst så, men jag tycker ändå inte hon kändes berusad.

shit, jag insåg inte att det var du som intervjuade henne... 😳

då tar jag ditt ord på allvar, eftersom du har förstahandsinformation om andedräkten xD

Postat

shit, jag insåg inte att det var du som intervjuade henne... 😳

då tar jag ditt ord på allvar, eftersom du har förstahandsinformation om andedräkten xD

Tänkte faktiskt editera mitt inlägg men så kollade jag siffrorna i annan flik. xD

Postat (redigerat)

Frågan är om MP kan tänkas sig att regera med Alliansen.

Stämmer nuvarande prognos så skulle de vara näst största parti i en sådan majoritetsregering.

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.