Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Får gå på VALMYNDIGHETENS lista över aktuella Riksdagskandidater istället!

Det finns ju 40 partier som kandiderar dit!!!

Så många tärningar har jag inte.

Får bli lappdragning.

😆

Redigerat av debatt
Annons
Postat

ska man läsa marx? är det svårt?

Beror på bok. Kommunistiska manifestet är enkelt, men det ekonomisk-filosofiska manuskriptet är helt stört konstigt. Tror de flesta av hans tidiga grejer är lika konstiga och svåra, myckt på grund av att han var tajt med Hegel då. Och hegel ska tydligen vara ännu värre 😛

Postat

Beror på bok. Kommunistiska manifestet är enkelt, men det ekonomisk-filosofiska manuskriptet är helt stört konstigt. Tror de flesta av hans tidiga grejer är lika konstiga och svåra, myckt på grund av att han var tajt med Hegel då. Och hegel ska tydligen vara ännu värre 😛

tänkte mest på "kapitalet"

Postat

Min hosta låter ungefär som när Robert Gustafsson "dricker klorin" som Ove Markström.

Postat

Latency?

Den värsta latencyn jag har är när jag har på både stereo- och tv-ljudet från en tv-utsändning samtidigt. Det är 1 sekunds fördröjning.

Postat

Min hosta låter ungefär som när Robert Gustafsson "dricker klorin" som Ove Markström.

Usch.

Jag bestämde mig för ett halvår sedan att sluta harkla mig.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.