debatt Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Fan. Nu har man canal+ på prov åsså visar dom skitlag!!??!!?? 😳 HV-Brynäs...bläääääääh! Varför har du Canal Plus på prov? Har du sett färdigt Ipswich nu? De vann 2-0.
debatt Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Gjorde för lite ris, tror jag. Kotlett o curry. Redan slut.
slejnard Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Varför har du Canal Plus på prov? Har du sett färdigt Ipswich nu? De vann 2-0. Mjaa de har slängt bort det analoga systemet som gjort att jag sett miljarder kanaler "gratis" hur länge som helst. Nu måste man ha boxer med olika alternativ och priser. Har "allt" nu till en början å sen kommer canal+ försvinna eftersom jag inte valde det tillägget så att. Nää missade Ipswich! 😮
debatt Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Mjaa de har slängt bort det analoga systemet som gjort att jag sett miljarder kanaler "gratis" hur länge som helst. Nu måste man ha boxer med olika alternativ och priser. Har "allt" nu till en början å sen kommer canal+ försvinna eftersom jag inte valde det tillägget så att. Nää missade Ipswich! 😮 Är ni först i landet eller? Har inte hört talas om detta alls. Jag har inte sett ett skit annat än de som ingår i TV-licensen och de som jag betalat extra för som boxinnehavare. Hur länge som helst. Att jag eller någon annan i Gbg MÅSTE ha boxer har jag inte hört talas om som sagt. Och vad händer om man hellre vill ha en collie, schäfer eller dobermann? 😕
debatt Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Ipswich vann rättvist över Cardiff hemma på Portman Road med 2-0, men tränare Roy Keane visade inga känslor alls. Det märktes att det inte var Prem League-tempo, men när båda lagen är i samma division spelar det ju ingen roll för spänningens skull ändå.
slejnard Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 🥰 1-0! 🥰 Hett derby! Jag känner Kim Karlssons mamma litte btw 😮
Pico Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 1-0! 🥰 Hett derby! Jag känner Kim Karlssons mamma litte btw 😮 His mama!! 😄
slejnard Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Är ni först i landet eller? Har inte hört talas om detta alls. Jag har inte sett ett skit annat än de som ingår i TV-licensen och de som jag betalat extra för som boxinnehavare. Hur länge som helst. Att jag eller någon annan i Gbg MÅSTE ha boxer har jag inte hört talas om som sagt. Och vad händer om man hellre vill ha en collie, schäfer eller dobermann? 😕 Hähä...snarare sist i landet att plocka bort analog utsändning 😛 Man kan såklart se svt å 4an...men måste ändå ha boxer/råttwailer annars blir bilden urkass.
debatt Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 (redigerat) Hähä...snarare sist i landet att plocka bort analog utsändning 😛 Man kan såklart se svt å 4an...men måste ändå ha boxer/råttwailer annars blir bilden urkass. Nu förstår jag ingenting. Jag har ingen box och ser femton kanaler... med förvisso rätt kass bild. Kopplar jag in min box (på den har jag slutat abonnera på digitala kanaler), så får jag in SVT1, SVT2, TV4, TV6, SVT24, SVT Kunskapskanalen och Axxess digitalt. Det är allt. Den bilden e bra. Förvisso är kåken från 1800-talet... Redigerat 18 september 2010 av debatt
debatt Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Eller är det så att Slej blivit så bortskämd med den nya digitala bildkvaliteten bara... att han inte räknar de analoga utbudet? 😕
slejnard Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Men åååååååååååååååååååh. De har joxat med nånting iaf.
Neosus Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Nu förstår jag ingenting. Jag har ingen box och ser femton kanaler... med förvisso rätt kass bild. Kopplar jag in min box (på den har jag slutat abonnera på digitala kanaler), så får jag in SVT1, SVT2, TV4 digitalt. Det är allt. Den bilden e bra. Förvisso är kåken från 1800-talet... Så är det här där jag bor nu oxå och så var det där jag bodde förr.. som du har det nu menar jag. Alltså. ...fast jag har ingen teve. 😑
debatt Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Eller så har han upptäckt att han går på högskolan.
Memphis Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 (redigerat) På tiden. 😛 Redigerat 18 september 2010 av Memphis
Memphis Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Värmer på lite klyftpotatis och kyckling här. 🥰
debatt Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 🙂 Jag har precis bajsat. Men toan fungerar inte nu igen. Ringer fastighetsskötaren på måndag och lägger om diet.
Recommended Posts