Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fan. Nu har man canal+ på prov åsså visar dom skitlag!!??!!?? 😳 HV-Brynäs...bläääääääh!

Varför har du Canal Plus på prov?

Har du sett färdigt Ipswich nu?

De vann 2-0.

Annons
Postat

Varför har du Canal Plus på prov?

Har du sett färdigt Ipswich nu?

De vann 2-0.

Mjaa de har slängt bort det analoga systemet som gjort att jag sett miljarder kanaler "gratis" hur länge som helst. Nu måste man ha boxer med olika alternativ och priser. Har "allt" nu till en början å sen kommer canal+ försvinna eftersom jag inte valde det tillägget så att.

Nää missade Ipswich! 😮

Postat

Mjaa de har slängt bort det analoga systemet som gjort att jag sett miljarder kanaler "gratis" hur länge som helst. Nu måste man ha boxer med olika alternativ och priser. Har "allt" nu till en början å sen kommer canal+ försvinna eftersom jag inte valde det tillägget så att.

Nää missade Ipswich! 😮

Är ni först i landet eller? Har inte hört talas om detta alls.

Jag har inte sett ett skit annat än de som ingår i TV-licensen och de som jag betalat extra för som boxinnehavare.

Hur länge som helst.

Att jag eller någon annan i Gbg MÅSTE ha boxer har jag inte hört talas om som sagt.

Och vad händer om man hellre vill ha en collie, schäfer eller dobermann?

😕

Postat

Ipswich vann rättvist över Cardiff hemma på Portman Road med 2-0, men tränare Roy Keane visade inga känslor alls.

Det märktes att det inte var Prem League-tempo, men när båda lagen är i samma division spelar det ju ingen roll för

spänningens skull ändå.

Postat

Är ni först i landet eller? Har inte hört talas om detta alls.

Jag har inte sett ett skit annat än de som ingår i TV-licensen och de som jag betalat extra för som boxinnehavare.

Hur länge som helst.

Att jag eller någon annan i Gbg MÅSTE ha boxer har jag inte hört talas om som sagt.

Och vad händer om man hellre vill ha en collie, schäfer eller dobermann?

😕

Hähä...snarare sist i landet att plocka bort analog utsändning 😛 Man kan såklart se svt å 4an...men måste ändå ha boxer/råttwailer annars blir bilden urkass.

Postat (redigerat)

Hähä...snarare sist i landet att plocka bort analog utsändning 😛 Man kan såklart se svt å 4an...men måste ändå ha boxer/råttwailer annars blir bilden urkass.

Nu förstår jag ingenting. Jag har ingen box och ser femton kanaler... med förvisso rätt kass bild.

Kopplar jag in min box (på den har jag slutat abonnera på digitala kanaler), så får jag in SVT1, SVT2, TV4, TV6, SVT24, SVT Kunskapskanalen och Axxess digitalt.

Det är allt. Den bilden e bra.

Förvisso är kåken från 1800-talet...

Redigerat av debatt
Postat

Nu förstår jag ingenting. Jag har ingen box och ser femton kanaler... med förvisso rätt kass bild.

Kopplar jag in min box (på den har jag slutat abonnera på digitala kanaler), så får jag in SVT1, SVT2, TV4 digitalt.

Det är allt. Den bilden e bra.

Förvisso är kåken från 1800-talet...

Så är det här där jag bor nu oxå och så var det där jag bodde förr.. som du har det nu menar jag.

Alltså.

...fast jag har ingen teve. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.