Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

3 person(er) läser just nu detta ämne

3 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

1. Linus,

2. Pazo,

3. Pico

Postat
4 person(er) läser just nu detta ämne

4 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

1. Linus,

2. SadamJR,

3. Pazo,

4. Pico

Postat
5 person(er) läser just nu detta ämne

5 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

1. Linus,

2. Overkill,

3. SadamJR,

4. Pazo,

5. Pico

Postat

Råkade bli vald som ledamot till polmagasinet (programmets tidning), är sedan tidigare ledamot i fest- och kulturutskottet. Dessutom ska vi börja med ett projekt om ett pol kand-konvent och eftersom det var min idé blir jag väl typ "projektledare" för det. Najs!

Postat

Hej!

Tebacks från Skövde där min bror spelade på en liten concert. Han hade skrivit två galna stycken på orgel som en organist spelade och han spelade el-gura till, asball. 😄

Var i en stor kyrka och det var uppriggat med massa färglampor/strålkastare och en het elddansare som uppträdde samtidigt med en koreografi till musiken. Minst sagt annorlunda och cool föreställning. 😄

Postat (redigerat)

På onsdag firar min tjej och jag 1-årsjubileum. 🥰 11 månader längre än jag nånsin varit ihop med någon. 🥰

🥰 Grattis Micke. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Råkade bli vald som ledamot till polmagasinet (programmets tidning), är sedan tidigare ledamot i fest- och kulturutskottet. Dessutom ska vi börja med ett projekt om ett pol kand-konvent och eftersom det var min idé blir jag väl typ "projektledare" för det. Najs!

Killis, du kommer minst bli minister eller president i något land. 😄

Postat

hehe, jag dominerade i dagens frågestund på fikarasten. Tradition att personalchefen läser frågorna ur fredagstidningen.

10P, Land. gammal italiensk koloni. Fidden svarar eritrea, vilket var rätt.

10P, Känd person. Kvinna född 1 juni 1973 i Bergisch Gladbach. Fidden svara Heidi klum, rätt.

10P, Svensk kung. Något namn med ett nummer (typ karl den 9:e eller nåt, minns inte riktigt) nämns och man vill ha dennes farsa. Fidden svarar samma namn men drog bort ett från numret. Mest på skoj och garvade. Det var rätt xD

10P, artist. Svensk sångare från norrköping, född 1979 med rötter i... Fidden avbryter och svarar Markus Krunegård.

sen fick jag inte vara med mer xD

😮😆 :lol:

fan va grym du e då Fidden. 😄 :D

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.