Pico Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 men vad hette den där masturbate-låten som annika spelade på p3 nu då 😏 Hej Monika? 😆
Pico Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 Trodde fyllerist var pedofil I fyllan efter älgfesten drog mannen ett barns täckbyxor över huvudet i stället för sin egen jacka. En annan person drog slutsatsen att mannen var pedofil och slog till honom. 😳😆
debatt Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 😳😆 Var hittade du det citatet och hur fick du in det i rutan utan att jag kunde citera citatet i sin tur? Kanske barnet var den som slog till gubben var vad jag ville säga bara.
Pico Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 (redigerat) Var hittade du det citatet och hur fick du in det i rutan utan att jag kunde citera citatet i sin tur? Kanske barnet var den som slog till gubben var vad jag ville säga bara. Klistrade helt enkelt in lite text mellan quote-taggar. Här är en länk till artikeln istället. Redigerat 17 september 2010 av Pico
debatt Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 Någon som sett Eastbound and down? Tv-serie på SVT? Nej.
Pico Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 Tv-serie på SVT? Nej. Jepp, nehepp. Börjar nuish, tror jag skall kika o se vad det är för något.
debatt Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 Klistrade helt enkelt in lite text mellan quote-taggar. Här är en länk till artikeln istället. Läste den. Skulle aldrig läst den annars.
Fidden Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 Strip Squad - Unreliable Narrator den var det.
Pico Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 Läste den. Skulle aldrig läst den annars. Faktum är att jag mest var intresserad av att förstå vad fan de menade med "älgfest". Kopplade inte direkt att älgjakten pågår.
Fidden Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 he goes dancing at the indie-club every friday too shy to make a move doesn't dare to talk but his penis, I've seen it, it's hard and erect as a carrot, sir he lies dreaming in his bed every day about someone, you know who but he's not in love with her he's not in love with her unreliable narrator!
debatt Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 Jepp, nehepp. Börjar nuish, tror jag skall kika o se vad det är för något. Jepp. Och avlägga rapport sedan. På lördag ska jag se Prem League streamat. På söndag ska jag rösta i Valet 2010. I nästa vecka ska jag tvätta i tvättstugan, träna rösten, avvakta en auktion, besöka Logopeden, Se Starry Starry Night multikonsert på SAT3, träna rösten igen, spela in en låt till nya skivan, skicka in en novell till Umeå, städa, träna rösten igen, gå 1 km för att återvinna mina glasburkar utan pant, träna rösten igen, röja för och till vinden, träna rösten igen, cykla och hantelpressa, träna rösten igen, ro, träna rösten igen, bensparka, träna rösten igen, girera räkningar, träna rösten igen, beställa bläck o A3-papper från nånstans i Sverige, träna rösten på nytt, skriva en ny novell, träna rösten igen, slänga skräp i soprummet, träna rösten igen, få ny flottör till toaletten förhoppningsvis, få nya packningar i kökskranen, få uppsatt att en spis ska beställas, träna rösten igen, få uppsatt att mitt innertak ska bytas, träna rösten igen, kontakta Umeå, träna rösten igen, bestämma om jag ska till Jönköping, träna rösten ånyo, sova, träna rösten på nytt, stryka kläder, träna rösten igen, laga mat, träna rösten igen, duka fram, träna rösten igen, bestämma om jag ska fortsätta med samma optiker som jag haft sedan jag var minderårig, träna rösten igen, använda min eltandborste mer, spela elgitarr, använda tandtråd flitigt, andas rätt. 🙂 mer mat månntro?//:debatt
Neosus Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 Jepp. Och avlägga rapport sedan. På lördag ska jag se Prem League streamat. På söndag ska jag rösta i Valet 2010. I nästa vecka ska jag tvätta i tvättstugan, träna rösten, avvakta en auktion, besöka Logopeden, Se Starry Starry Night multikonsert på SAT3, träna rösten igen, spela in en låt till nya skivan, skicka in en novell till Umeå, städa, träna rösten igen, gå 1 km för att återvinna mina glasburkar utan pant, träna rösten igen, röja för och till vinden, träna rösten igen, cykla och hantelpressa, träna rösten igen, ro, träna rösten igen, bensparka, träna rösten igen, girera räkningar, träna rösten igen, beställa bläck o A3-papper från nånstans i Sverige, träna rösten på nytt, skriva en ny novell, träna rösten igen, slänga skräp i soprummet, träna rösten igen, få ny flottör till toaletten förhoppningsvis, få nya packningar i kökskranen, få uppsatt att en spis ska beställas, träna rösten igen, få uppsatt att mitt innertak ska bytas, träna rösten igen, kontakta Umeå, träna rösten igen, bestämma om jag ska till Jönköping, träna rösten ånyo, sova, träna rösten på nytt, stryka kläder, träna rösten igen, laga mat, träna rösten igen, duka fram, träna rösten igen, bestämma om jag ska fortsätta med samma optiker som jag haft sedan jag var minderårig, träna rösten igen, använda min eltandborste mer, spela elgitarr, använda tandtråd flitigt, andas rätt. 🙂 mer mat månntro?//:debatt De e 24 timmar på ett dygn så de ska nog gå bra... 😑
Overkill Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 Oj, Sigur Rós - Vaka var så jävla perfekt nu. Shuffle ftw. 😄 vaka vaka (this time for iceland)
Overkill Postat 17 september 2010 Postat 17 september 2010 Någon som sett Eastbound and down? Nej, men ska däremot börja kolla på den. Har fyra serier som jag tänkt börja kolla på: Eastbound & Down, Treme, Modern Family och How To Make It In America
debatt Postat 18 september 2010 Postat 18 september 2010 Jaha, jag ska klippa mig också... och färga håret... och mastra och mixa och göra booklet och skapa webbsida och... mycket nästa vecka
Recommended Posts