Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Trodde fyllerist var pedofil

I fyllan efter älgfesten drog mannen ett barns täckbyxor över huvudet i stället för sin egen jacka. En annan person drog slutsatsen att mannen var pedofil och slog till honom.

😳😆

Postat

😳😆

Var hittade du det citatet och hur fick du in det i rutan utan att jag kunde citera citatet i sin tur?

Kanske barnet var den som slog till gubben var vad jag ville säga bara.

Postat (redigerat)

Var hittade du det citatet och hur fick du in det i rutan utan att jag kunde citera citatet i sin tur?

Kanske barnet var den som slog till gubben var vad jag ville säga bara.

Klistrade helt enkelt in lite text mellan quote-taggar.

Här är en länk till artikeln istället.

Redigerat av Pico
Postat

Läste den.

Skulle aldrig läst den annars.

Faktum är att jag mest var intresserad av att förstå vad fan de menade med "älgfest".

Kopplade inte direkt att älgjakten pågår.

Postat

he goes dancing at the indie-club every friday

too shy to make a move

doesn't dare to talk

but his penis, I've seen it,

it's hard and erect as a carrot, sir

he lies dreaming in his bed every day

about someone, you know who

but he's not in love with her

he's not in love with her

unreliable narrator!

Postat

Jepp, nehepp. Börjar nuish, tror jag skall kika o se vad det är för något.

Jepp. Och avlägga rapport sedan.

På lördag ska jag se Prem League streamat.

På söndag ska jag rösta i Valet 2010.

I nästa vecka ska jag tvätta i tvättstugan, träna rösten, avvakta en auktion, besöka Logopeden, Se Starry Starry Night multikonsert på SAT3, träna rösten igen, spela in en låt till nya skivan, skicka in en novell till Umeå, städa, träna rösten igen, gå 1 km för att återvinna mina glasburkar utan pant, träna rösten igen, röja för och till vinden, träna rösten igen, cykla och hantelpressa, träna rösten igen, ro, träna rösten igen, bensparka, träna rösten igen, girera räkningar, träna rösten igen, beställa bläck o A3-papper från nånstans i Sverige, träna rösten på nytt, skriva en ny novell, träna rösten igen, slänga skräp i soprummet, träna rösten igen, få ny flottör till toaletten förhoppningsvis, få nya packningar i kökskranen, få uppsatt att en spis ska beställas, träna rösten igen, få uppsatt att mitt innertak ska bytas, träna rösten igen, kontakta Umeå, träna rösten igen, bestämma om jag ska till Jönköping, träna rösten ånyo, sova, träna rösten på nytt, stryka kläder, träna rösten igen, laga mat, träna rösten igen, duka fram, träna rösten igen, bestämma om jag ska fortsätta med samma optiker som jag haft sedan jag var minderårig, träna rösten

igen, använda min eltandborste mer, spela elgitarr, använda tandtråd flitigt, andas rätt.

🙂

mer mat månntro?//:debatt

Postat

Jepp. Och avlägga rapport sedan.

På lördag ska jag se Prem League streamat.

På söndag ska jag rösta i Valet 2010.

I nästa vecka ska jag tvätta i tvättstugan, träna rösten, avvakta en auktion, besöka Logopeden, Se Starry Starry Night multikonsert på SAT3, träna rösten igen, spela in en låt till nya skivan, skicka in en novell till Umeå, städa, träna rösten igen, gå 1 km för att återvinna mina glasburkar utan pant, träna rösten igen, röja för och till vinden, träna rösten igen, cykla och hantelpressa, träna rösten igen, ro, träna rösten igen, bensparka, träna rösten igen, girera räkningar, träna rösten igen, beställa bläck o A3-papper från nånstans i Sverige, träna rösten på nytt, skriva en ny novell, träna rösten igen, slänga skräp i soprummet, träna rösten igen, få ny flottör till toaletten förhoppningsvis, få nya packningar i kökskranen, få uppsatt att en spis ska beställas, träna rösten igen, få uppsatt att mitt innertak ska bytas, träna rösten igen, kontakta Umeå, träna rösten igen, bestämma om jag ska till Jönköping, träna rösten ånyo, sova, träna rösten på nytt, stryka kläder, träna rösten igen, laga mat, träna rösten igen, duka fram, träna rösten igen, bestämma om jag ska fortsätta med samma optiker som jag haft sedan jag var minderårig, träna rösten

igen, använda min eltandborste mer, spela elgitarr, använda tandtråd flitigt, andas rätt.

🙂

mer mat månntro?//:debatt

De e 24 timmar på ett dygn så de ska nog gå bra... 😑

Postat

Någon som sett Eastbound and down?

Nej, men ska däremot börja kolla på den. Har fyra serier som jag tänkt börja kolla på: Eastbound & Down, Treme, Modern Family och How To Make It In America

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.