Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Är du Idol åt honom nu? Kul!!

Jag ska spela fuzz från min (tyvärr) digitala, Yamaha FX500, nu snart.

Ordräka 😄

Nu kollar jag in slutdig på 1an 😛

Ni andra som sportar å har er måste ju in å göra ett hockeylag i Studioforums fantasyhockey! 😮 Vi behöver stryklag! 😮

Postat

Funderar på att skaffa Fifa sedan kanske.. fast jag blir ju bara förbannad när jag spelar. Funderar på att skippa det där oxå.. 😆

Jag kan också bli småsur för jag får ju aldrig nåt motstånd.

Halvligga och läsa en tidning samtidigt som man har Bradford och ändå slå Milan på proffsnivå med 8-0, då är det inte roligt längre...

Postat

Jag kan också bli småsur för jag får ju aldrig nåt motstånd.

Halvligga och läsa en tidning samtidigt som man har Bradford och ändå slå Milan på proffsnivå med 8-0, då är det inte roligt längre...

Hahaha joo men visst... 😆

Postat

😄 Jag kör på dattan och med nån Logitech kontroller

Okay... jag har gamla Logitech-kontroller, blåa vill jag minnas.

Men har inte använt dem efter Millenieskiftet.

Är dina till usb?

Du har alltså helt enkelt en PES2009 i PC-utgåva.

Postat

Okay... jag har gamla Logitech-kontroller, blåa vill jag minnas.

Men har inte använt dem efter Millenieskiftet.

Är dina till usb?

Du har alltså helt enkelt en PES2009 i PC-utgåva.

Japp jag har en sån blå usb.

Japp japp!

Postat

jag använder bara en spak. har tappat kontrollen fullständigt.

Min brorson hade varit inne på Nätet och tagit reda på specialkombinationer av knapptryckningar för FIFA som inte angavs i regelhäftet.

T.ex., kunde man hålla inne två knappar och samtidigt trycka på en tredje knapp 2 gånger snabbt, samtidigt som man förde höger joystick

av de två joystickarna framåt och sedan i en kvarts cirkelrörelse åt höger, så utförde spelaren en speciell dribblingsfint. Det förutsatte

dock att man hade fått bollen spelad tills sig i djupled genom att man med föregående spelare hade tryckt på trekantsknappen och hållit

nere den medellänge...

Överkurs?

Postat

Japp jag har en sån blå usb.

Japp japp!

Mina e nog till... vet inte.... seriell port, tror jag.

Jag har två.

Du kanske behöver en kontroll till varje lem?

Postat

Två koppar kaffe och kanske en liter vatten på hela dagen, totalt ointresserad av mat.

Men får nog lov att försöka käka något på ren tjurskalle ändå.

Postat

Min brorson hade varit inne på Nätet och tagit reda på specialkombinationer av knapptryckningar för FIFA som inte angavs i regelhäftet.

T.ex., kunde man hålla inne två knappar och samtidigt trycka på en tredje knapp 2 gånger snabbt, samtidigt som man förde höger joystick

av de två joystickarna framåt och sedan i en kvarts cirkelrörelse åt höger, så utförde spelaren en speciell dribblingsfint. Det förutsatte

dock att man hade fått bollen spelad tills sig i djupled genom att man med föregående spelare hade tryckt på trekantsknappen och hållit

nere den medellänge...

Överkurs?

ja, det verkar komplicerat. själv har jag ingen att spela med, så jag får spela själv. Vill ju inte betala liksom. Det är dessutom olagligt har jag hört.

Postat (redigerat)

ja, det verkar komplicerat. själv har jag ingen att spela med, så jag får spela själv. Vill ju inte betala liksom. Det är dessutom olagligt har jag hört.

Jag är dock nyfiken på vilka "knapptryckningar" FIFA valt att hålla hemliga. 😆

Stod ju iofs, men orka förlänga skämtet... 😏

Redigerat av Pico
Postat (redigerat)

Två koppar kaffe och kanske en liter vatten på hela dagen, totalt ointresserad av mat.

Men får nog lov att försöka käka något på ren tjurskalle ändå.

Här blev det kåldolmar med potatis och pepparsås och på det Straciatella glass och sedan en kopp kaffe.

Så jävla gott! 🥰

Redigerat av Neosus
Postat

Betala för att spela tv-spel verkar onödigt, man har ju redan köpt spelet, konsollen och kontrollerna...

Postat

Här blev det kåldolmar med potatis och pepparsås och på det Straciatella glass och sedan en kopp kaffe.

Så jävla gott! 🥰

Lösgodis, pannkakor med blåbärssylt.

Mjölk.

Konstigt.

Postat

Jag är dock nyfiken på vilka "knapptryckningar" FIFA valt att hålla hemliga. 😆

Stod ju iofs, men orka förlänga skämtet... 😏

Vilket skämt?

Postat

Pannkakor e skitgott

Särskilt om jag gör dem själv, men detta var Kungsörnens färdiga.

Problemet är att de var små som plättar ungefär.

Mina brukar vara som pizzor.

Postat (redigerat)

Vilket skämt?

Känner mig tämligen säker på att Fiddens kontroll/spak-kommentar var sexrelaterad.

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.