Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Har varit och mastrat... Var skitnervös för att mixen skulle visa sig vara bristfällig, men det blev

GRYMT!

Postat

Jag beställde just Opeths nya Boxset med LP, CD och DVD plus massa annat godis för 1000 spänn. 😑

Jag kommer ångra mig. 😛

Du kanske kan bränna av det gratis till mej, i pedagogiskt syfte?

Postat (redigerat)

hehe, jag dominerade i dagens frågestund på fikarasten. Tradition att personalchefen läser frågorna ur fredagstidningen.

10P, Land. gammal italiensk koloni. Fidden svarar eritrea, vilket var rätt.

10P, Känd person. Kvinna född 1 juni 1973 i Bergisch Gladbach. Fidden svara Heidi klum, rätt.

10P, Svensk kung. Något namn med ett nummer (typ karl den 9:e eller nåt, minns inte riktigt) nämns och man vill ha dennes farsa. Fidden svarar samma namn men drog bort ett från numret. Mest på skoj och garvade. Det var rätt xD

10P, artist. Svensk sångare från norrköping, född 1979 med rötter i... Fidden avbryter och svarar Markus Krunegård.

Redigerat av Fidden
Postat (redigerat)

Lyssnat nu. Undrar om de tappat en del hörsel med åren rockfarbröderna. Plattan är ovanligt diskantrik.

Egentligen fick man inte köpa plattan idag,

releasen är på mån. Men jag fick för att det var jag.

🙂

Redigerat av debatt
Postat

Lagt gura åt en. Fick plocka fram pocketpod´n för att få rätt "fuzz". Idol nu.

Är du Idol åt honom nu? Kul!!

Jag ska spela fuzz från min (tyvärr) digitala, Yamaha FX500, nu snart.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.