Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag beställde just Opeths nya Boxset med LP, CD och DVD plus massa annat godis för 1000 spänn. 😑

Jag kommer ångra mig. 😛

Postat

Jag beställde just Opeths nya Boxset med LP, CD och DVD plus massa annat godis för 1000 spänn. 😑

Jag kommer ångra mig. 😛

Jag säger GRATTIS iaf!

Rock on.

Postat

Å andra sidan vaknade jag 13.15 idag. Det är väldigt sent!

Funderar på att gå iväg till skivbutiken och köpa den där cd-n som för det första skulle komma i en LP+CD (där cdn mer skulle betraktas som ett bihang). Vad som hände med den LP+CD-utg¨åvan vet jag ej.

Har sett att ALLA onlinebutiker har sat dagens datum som release nu, men bara för att det tar en viss leveranstid, så man har den först på Mån 20/9 som var tanken för releasedatum från början. Bengans lär dock ha inne den i sin butik.

Följa Grahns råd och besöka godisaffären också.

Postat

Köp inte så mycket godis då blir du tjock.

Tack, jag vet. Det märks redan.

Håller sig ryggen ok, så kommer jag dock köra ett hantelpass hemma i helgen.

🙂

Postat

Fy fan vad allmänbildning är attraktivt, debatt.

Ja, idag fick jag veta att den där gummiploppen som sitter i änden på min spolknappsstång heter flottör. Ser ut som en packning.

Först trodde jag det var en gammal skitkorv, från någon som ätit blodpudding. Såg ut som en svart blaffa.

Postat

Jag tycker att det är gulligt med blondiner som läspar... och har stora bröst.

Undrar om läspare kan ha lättare för att lära sig vissa språk? Spanska?

Postat

Undrar om läspare kan ha lättare för att lära sig vissa språk? Spanska?

Ett språk med en jävla massa [θ] och inga kanske, dvs. inget språk.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.