Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Han sade att en sån pump kostade 12 000kr och inte säkert att det fanns någon i Sverige. Men han kunde får ner priset till 6000 tusen men med installation så skulle det landa på 9-10papp.

Men jag har en polare som har mycket Mitsubitchi-delar så ska höra me honom, men ska mycket till för att han ska sitta på en sån.

Fast klart att man skulle kunna ta sig en titt på skrotar.. :unsure.

jag känner en som jobbar på storsund...norrlands största bilskrot...pma regnummer och exakt vad som var fel så kan han kolla..eller ring dom direkt..de skickar. Kan inte tänka mig att det måste kosta så jäkla mkt. Mitsubishi är ju inte sååååå ovanligt. 😕

Annons
Postat

Skulle man prata så i skolan eller jobbet eller varsomhelst i detta inskränkta landet skulle man råka ut för en anmälan om sexuella trakasserier inom en vecka.

Postat

Japp! Igår var det 170 tusen visningar och idag låg det på 2,1 miljoner. Var mest visade klippet. 😄

Tog 6 månader att planera och göra filmen.

Han vet hur man sköter ratt o pedaler iaf! 😄

Vad pratar du om nu, Min Herre?

2.1 millar.

Skål!

Postat

Skulle man prata så i skolan eller jobbet eller varsomhelst i detta inskränkta landet skulle man råka ut för en anmälan om sexuella trakasserier inom en vecka.

Tror jag inte.

Postat

jag känner en som jobbar på storsund...norrlands största bilskrot...pma regnummer och exakt vad som var fel så kan han kolla..eller ring dom direkt..de skickar. Kan inte tänka mig att det måste kosta så jäkla mkt. Mitsubishi är ju inte sååååå ovanligt. 😕

Gick in på deras hemsida och där kunde man söka bland delar med sitt regNr men hittade inget. :/

Dock så kanske någon del från någon annan modell passar på min, det vet man ju inte. Skall kolla upp det.

Tack slej. 🥰

Postat (redigerat)

Vad pratar du om nu, Min Herre?

2.1 millar.

Ja, alltså klippet jag länkade till igår. Racing-driftar-videon.

Redigerat av Memphis
Postat

Han sade att en sån pump kostade 12 000kr och inte säkert att det fanns någon i Sverige. Men han kunde får ner priset till 6000 tusen men med installation så skulle det landa på 9-10papp.

Men jag har en polare som har mycket Mitsubitchi-delar så ska höra me honom, men ska mycket till för att han ska sitta på en sån.

Fast klart att man skulle kunna ta sig en titt på skrotar.. :unsure.

http://www.bildelsbasen.se/?index=default&link=list&ggl=s16&searchmode=1&vc1=171&pc1=106&vc%5B0%5D=171103100&vcx1=3411&vcx2=2276&pc%5B0%5D=106101100

Postat

Ja, alltså klippet jag länkade till igår. Racing-driftar-videon.

Okaayyyy.... såg den nu. Vilken dåre den där Ken Block, amerikanen.

Är du på nåt sätt involverad i produktionen av den videon?

Postat

Okaayyyy.... såg den nu. Vilken dåre den där Ken Block, amerikanen.

Är du på nåt sätt involverad i produktionen av den videon?

Hehe, nejnej. Bara fascinerad och lite påläst om den. 😛

Postat

så jävla sopigt att jag förväntas offra en hel helg plus 700:- bara för att mina föräldrar vill fira min jävla födelsedag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.