Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

FAN I HELVETE OXÅ!

Verkstaden ringde förut och berättade att det kommer kosta mig nästan 10 000kr att laga bilen. 🙁 :(

Lika mycket som jag köpte den för. 🙁

Så jag vette fan. Säljer nog ljudsystemet och skrotar den. Då får jag iaf igen typ 2500 och går "bara" med en förlust på 6500kr. 😏

Lät jäkligt dyrt...vad var felet??

Annons
Postat

Om du menar att hon är 93:a kanske!

Fjortis är ett sätt att vara på precis som syntare eller hårdrockare.

Tala om fördomar!

En hårdrockare ÄR inte på ett speciellt sätt.

😛

Om du med fjortis menar att man intellektuellt sett är i stadiet 14 genomlevda år i genomsnittlig hjärnmognad så passar det utmärkt in på tant Olga som är 93 år gammal på Långvården eftersom hjärnan tillbakabildas den sista tiden.

Postat

Om du med fjortis menar att man intellektuellt sett är i stadiet 14 genomlevda år i genomsnittlig hjärnmognad så passar det utmärkt in på tant Olga som är 93 år gammal på Långvården eftersom hjärnan tillbakabildas den sista tiden.

Det handlar inte om ålder. Det handlar om att man har blonderat hår, idomin på läpparna, alldeles för mycket foundation, gråa mjukisbyxor och Fjällrävenjacka.

Postat

Men vafan! 🙁

mm 🙁

Too bad!!

Lider med dig, Memph!

🙁

Tack debatt. :/

Lät jäkligt dyrt...vad var felet??

Bensinpumpen har lagt av och eftersom det inte är någon vanlig bilmodell så blir det därmed dyrt.

Så får väl skylla mig själv att jag inte köpte en Volvo 240 istället men det e ju lätt att vara efterklok. Trodde den skulle hålla de tre månader jag tänka ha den.

Postat

Det handlar inte om ålder. Det handlar om att man har blonderat hår, idomin på läpparna, alldeles för mycket foundation, gråa mjukisbyxor och Fjällrävenjacka.

Allt på en gång?

Postat

Jag har tänkt på en sak senaste tiden...

Man skulle nog inte kunna säga samma artighetsfraser i Sverige som man gör i UK

utan att åka på en propp rätt snabbt.

Postat

Jag har tänkt på en sak senaste tiden...

Man skulle nog inte kunna säga samma artighetsfraser i Sverige som man gör i UK

utan att åka på en propp rätt snabbt.

exvis

Postat

Bensinpumpen har lagt av och eftersom det inte är någon vanlig bilmodell så blir det därmed dyrt.

Så får väl skylla mig själv att jag inte köpte en Volvo 240 istället men det e ju lätt att vara efterklok. Trodde den skulle hålla de tre månader jag tänka ha den.

okej...fasen tråkigt. knappast värt laga då om du inte känner nån som är händig. har haft både tur å otur med bilar genom åren...den bästa var den innan den här toyota för 7000 som rullat i 5 år...så kolla efter nån sån. den var rostig å jävlig men rullade klockrent.

Postat (redigerat)

Memphis förresten, är ju svenskar som byggt iordning Blocks bil. Olsberg MSE, kanske till och med släkt med "våran" Olsberg. 😄

Asså coolt! Det visste jag inte.

Redigerat av Memphis
Postat

mm 🙁

Tack debatt. :/

Kolla runt på bilskrotar och så istället.. och så mecka du dit den själv om de inte e för krångligt.

10.000 låter ändå jäkligt dyrt. 😕

Postat

Då såg jag en sådan fjortis idag, kompis.

Hon var pensionär och hade kopplat en pudel utanför affären.

Vit jacka, rosa mjukisbyxor, blonderad jättefrisyr, läppglans (ej Idomin), foundation i litervis.

Fjortis!

Skål!

Postat

Men ååh. Soffan var redan såld.

Typiskt Killis! :/

Men Klippan-soffor kryllar det ju av på blocket så du lär väl hitta någon annan snabbt, speciellt med tanke på att det är en typisk studentsoffa och du bor i ett campusområde. ☺️

Postat

Då såg jag en sådan fjortis idag, kompis.

Hon var pensionär och hade kopplat en pudel utanför affären.

Vit jacka, rosa mjukisbyxor, blonderad jättefrisyr, läppglans (ej Idomin), foundation i litervis.

Fjortis!

Skål!

Jag sa ju Fjällrävenjacka, gråa mjukisbyxor och idomin.

Postat (redigerat)

My darling säger man väl inte till vem som helst.

Nej, men My Love och Honey betyder och används också som Älskling.

Det säger de ständigt, liksom mate och Sir.

Redigerat av debatt
Postat

Kolla runt på bilskrotar och så istället.. och så mecka du dit den själv om de inte e för krångligt.

10.000 låter ändå jäkligt dyrt. 😕

Han sade att en sån pump kostade 12 000kr och inte säkert att det fanns någon i Sverige. Men han kunde får ner priset till 6000 tusen men med installation så skulle det landa på 9-10papp.

Men jag har en polare som har mycket Mitsubitchi-delar så ska höra me honom, men ska mycket till för att han ska sitta på en sån.

Fast klart att man skulle kunna ta sig en titt på skrotar.. :unsure.

Postat

Ja, särskilt som butiken med 400 olika sorter ligger på hörnet...

4-Gott heter den. Som är en "reklam"-lustifikation i stil med "Säkert att du inte glömde nåt nu, dvs köpa godis?

Detta tyckte emellertid Chalmersgeniet Memph var långsökt.

Haha. 😄

Men det är det ju. Ska fråga några polare imorn och se om de förstår den. 😛

Postat

"Pet"? Har jag aldrig hört.

När jag var i England en månad en gång var det minst ett Pet om dagen från kvinnor.

För att inte tala om My Love eller Honey... Det var typ resterande.

My Love sa de ju alltid!!

Det mest märkliga var att INGEN av männen på fyra månader glömde säga Sir.

Det kändes bra.

Postat

Fet video MEMPHAN POSTADE! 😮

Japp! Igår var det 170 tusen visningar och idag låg det på 2,1 miljoner. Var mest visade klippet. 😄

Tog 6 månader att planera och göra filmen.

Han vet hur man sköter ratt o pedaler iaf! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.