Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Sa jag förresten att jag drömde att Jan Guillou hade köpt sig politiskt inflytande på Åland. Och hade ett hörn på Kulturhuset i Stockholm där han tipsade om nya band och konstnärer.

Postat

Sa jag förresten att jag drömde att Jan Guillou hade köpt sig politiskt inflytande på Åland. Och hade ett hörn på Kulturhuset i Stockholm där han tipsade om nya band och konstnärer.

Nej, men nu vet vi. Drömmar är intressanta.

Jag drömde att jag studerade en blomfluga med förstoringsglas och märkte då att den matade två ungar som var lite mindre än den själv, men som var mikroskopiska fågelungar med rött bröst.

Postat

Nej, men nu vet vi. Drömmar är intressanta.

Jag drömde att jag studerade en blomfluga med förstoringsglas och märkte då att den matade två ungar som var lite mindre än den själv, men som var mikroskopiska fågelungar med rött bröst.

Det bådar inte gott.

Postat

GOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!

WOOOOOOOOOORKKKKKKKKKKK AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat

Fjortis - en som beter sig som en fjortonåring.

Fjortonåring - en som är fjorton år.

😛

Jovisst, jag vet.

Men det finns ju inget speciellt beteende som utmärker en när man är fjorton år.

Hur är man som fjortonåring till skillnad från när man är 12 eller 13 eller 15 eller...

En del på långvården skulle också kunna kvala in i så fall, men det hör man inte ofta.

Tant Olga 93, vilken fjortis!

Postat (redigerat)

FAN I HELVETE OXÅ!

Verkstaden ringde förut och berättade att det kommer kosta mig nästan 10 000kr att laga bilen. 🙁 :(

Lika mycket som jag köpte den för. 🙁

Så jag vette fan. Säljer nog ljudsystemet och skrotar den. Då får jag iaf igen typ 2500 och går "bara" med en förlust på 6500kr. 😏

Redigerat av Memphis
Postat

När jag blir fascistmoderator i Utanför ämnet kommer jag införa krav på att i fotnoter motivera varje använd smiley.

Tills dess får du nöja dig med att bara vara dryg.

Postat

Jovisst, jag vet.

Men det finns ju inget speciellt beteende som utmärker en när man är fjorton år.

Hur är man som fjortonåring till skillnad från när man är 12 eller 13 eller 15 eller...

En del på långvården skulle också kunna kvala in i så fall, men det hör man inte ofta.

Tant Olga 93, vilken fjortis!

Om du menar att hon är 93:a kanske!

Fjortis är ett sätt att vara på precis som syntare eller hårdrockare.

Postat

FAN I HELVETE OXÅ!

Verkstaden ringde förut och berättade att det kommer kosta mig nästan 10 000kr att laga bilen. 🙁 :(

Lika mycket som jag köpte den för. 🙁

Så jag vette fan. Säljer nog ljudsystemet och skrotar den. Då får jag iaf igen typ 2500 och går "bara" med en förlust på 6500kr. 😏

Too bad!!

Lider med dig, Memph!

🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.