Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag hade en jobbarkompis som mest var förbannad på varför man inte fick rösta på partier i ANDRA länder i det svenska Riksdagsvalet.

Intressant tanke. Han var geniunt upprörd.

Han kanske hade en förlossningsskada.

Annons
Postat

Il le pensait vraiment

c'est ça peut-être, tu le sais mieux que moi et je connais pas cette personne alors ouais d'accord mais enfin je m'en fous et là il faut vraiment se coucher donc bonne nuit

Postat

c'est ça peut-être, tu le sais mieux que moi et je connais pas cette personne alors ouais d'accord mais enfin je m'en fous et là il faut vraiment se coucher donc bonne nuit

Night night!

Me too.

⚠️

Postat

Memphis förresten, är ju svenskar som byggt iordning Blocks bil. Olsberg MSE, kanske till och med släkt med "våran" Olsberg. 😄

Postat

Då är det ju bättre att rösta på Kalle Anka än att rösta på nåt du inte står för.

Sent svar...men hade inte Sverigedemokraterna funnits så hade jag röstat blankt. Nu tycker jag snarare att det är sjukt viktigt att göra allt jag kan för att få bort dom. Då röstar jag hellre på "the lesser evil".

Postat

Internet Explorer 9-betan är buggig. 😛

Men fan vad mycket snyggare interfacet är än tidigare. Och HTML5 och CSS3 är niiiiiiiice!

Postat

Sent svar...men hade inte Sverigedemokraterna funnits så hade jag röstat blankt. Nu tycker jag snarare att det är sjukt viktigt att göra allt jag kan för att få bort dom. Då röstar jag hellre på "the lesser evil".

Ja men en röst på random övrigt parti är ju också en röst på "inte SD".

Postat

Antagligen är väl sossarna det parti som Micke ändå tycker bäst (eller minst illa) om. Känns meningslöst att klaga på någons röstande, jag tycker bara det är bra att man röstar.

Postat

Ja men en röst på random övrigt parti är ju också en röst på "inte SD".

Är det bättre att rösta random än att rösta på det parti jag tycker minst illa om?

Postat

Antagligen är väl sossarna det parti som Micke ändå tycker bäst (eller minst illa) om. Känns meningslöst att klaga på någons röstande, jag tycker bara det är bra att man röstar.

Nej jag klagar inte, det vore ju idiotiskt, jag försökte bara förklara och förstå. Vad han röstar på är ju hans sak såklart.

Sen tycker jag annars att en dåligt underbyggd röst är sämre än att inte rösta alls. Apropå din sista halva mening, inte Micke.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.