Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Ja jävlar, "Nån som verkligen provat bajssex?". 😄 Sexforumet är kung! Min favorit är nog som jag har postat förut "Hur få tag på gamla skolkataloger? Runka till dessa!" 😄
slejnard Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 😊🥰 För du hade väl nån lite på G väl? 😄 vet ente.. 😊
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Nu är det Kvällsöppet med Valdebatt. Jag och Dingbats har inte röstat.
Overkill Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Pazo ringde för en stund sen och lät mig bestämma om han skulle fortsätta dricka eller gå hem och däcka. Han hade tydligen druckit nio öl och spytt, men jag sa åt honom att fortsätta köra.
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Pazo ringde för en stund sen och lät mig bestämma om han skulle fortsätta dricka eller gå hem och däcka. Han hade tydligen druckit nio öl och spytt, men jag sa åt honom att fortsätta köra. Man ska inte köra med alkohol i blodet...
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Jag tror jag ska gå till vallokalen och direkt fråga var bordet med valsedlarna ligger. Sedan ska jag blunda kraftigt och bara välja tre på måfå.
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Nu är Lisa Kudrow på teve. Hon säker efter sitt ursprung! 😳
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Min lilla brännskada på ovansidan handen är inte läkt ännu.
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Jag tror jag ska gå till vallokalen och direkt fråga var bordet med valsedlarna ligger. Sedan ska jag blunda kraftigt och bara välja tre på måfå. Du kan ju fråga dem vad de skulle rekommendera. Be om dagens.
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 FY FAN vad jag är grym idag alltså! Pagetopper efter pagetopper, den ena bättre än den andra!
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Jag ska bilda ett politiskt parti till nästa val. Kan jag skriva det på en blank lapp redan nu och göra ett ps "Obs gäller nästa gång!" ds??
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Jag ska bilda ett politiskt parti till nästa val. Kan jag skriva det på en blank lapp redan nu och göra ett ps "Obs gäller nästa gång!" ds?? Jadå.
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Jag röstar på Rasmus Fleischer som kulturminister och diverse andra viktiga poster. Kan fira min pagetopper med följande citat angående hans avhopp från Facebook: Paradoxalt nog tror jag att en binär hållning till närvaro – antingen är jag där helhjärtat, eller så är jag inte där – gör det möjligt att förhålla sig mer nyanserat till vad som sker i den där närvaron. Oavsett om det gäller ett nätforum, en festival, en stad eller ett föredrag. Låt distansen ha sin tid, före och efter, snarare än att internalisera den som en identitet.
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Fan vad bra sagt det är. Nu återstår bara att samla mod att lämna skiten.
Recommended Posts