Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja jävlar, "Nån som verkligen provat bajssex?". 😄

Sexforumet är kung! Min favorit är nog som jag har postat förut "Hur få tag på gamla skolkataloger? Runka till dessa!" 😄

Annons
Postat

Pazo ringde för en stund sen och lät mig bestämma om han skulle fortsätta dricka eller gå hem och däcka. Han hade tydligen druckit nio öl och spytt, men jag sa åt honom att fortsätta köra.

Postat

Pazo ringde för en stund sen och lät mig bestämma om han skulle fortsätta dricka eller gå hem och däcka. Han hade tydligen druckit nio öl och spytt, men jag sa åt honom att fortsätta köra.

Man ska inte köra med alkohol i blodet...

Postat

Jag tror jag ska gå till vallokalen och direkt fråga var bordet med valsedlarna ligger. Sedan ska jag blunda kraftigt och bara välja tre på måfå.

Postat

Jag tror jag ska gå till vallokalen och direkt fråga var bordet med valsedlarna ligger. Sedan ska jag blunda kraftigt och bara välja tre på måfå.

Du kan ju fråga dem vad de skulle rekommendera. Be om dagens.

Postat

Jag ska bilda ett politiskt parti till nästa val. Kan jag skriva det på en blank lapp redan nu och göra ett ps "Obs gäller nästa gång!" ds??

Postat

Jag ska bilda ett politiskt parti till nästa val. Kan jag skriva det på en blank lapp redan nu och göra ett ps "Obs gäller nästa gång!" ds??

Jadå.

Postat

Jag röstar på Rasmus Fleischer som kulturminister och diverse andra viktiga poster. Kan fira min pagetopper med följande citat angående hans avhopp från Facebook:

Paradoxalt nog tror jag att en binär hållning till närvaro – antingen är jag där helhjärtat, eller så är jag inte där – gör det möjligt att förhålla sig mer nyanserat till vad som sker i den där närvaron. Oavsett om det gäller ett nätforum, en festival, en stad eller ett föredrag. Låt distansen ha sin tid, före och efter, snarare än att internalisera den som en identitet.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.