Memphis Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Ser fram emot nästa sommar då det blir en iPhone 4. ☺️
Memphis Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 En gång la jag av en brakskit och spydde fem sekunder därefter på grund av lukten! Apropå äggfisar... 😳 😆 Var det sjukaste! xD
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Det var så jävla kul svar. En kille har fått två iPhones när han bara beställde en, och vet inte om han ska behålla båda eller påpeka felet till Telia eller vad han ska göra, och får till svar "Dum fråga? Vaska den ena!". ROLIGT hörni
Memphis Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Slejj är kär i en tjejj. Han tittar på hennes vackra hår och blir pirrig i sina tår. Vågar inte säga nått, sitter och stör sig på knott. Slejj, vår Slejj. Snart blir han ett med en tjejj. 😊
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 😳 😆 Var det sjukaste! xD Fast det var ingen jättespyapöl, utan ungefär 10 cm i diameter bara. Kom jättehastigt som det kan göra. En gång när jag gick in i soprummet som stank apa när jag var rätt liten, typ 7-8 år, spydde jag också. Det värsta var dock när jag spydde på Liseberg bara för att jag åkte i en sån där svängande pryl som jag glömt namnet på (Svingoplan?), vet inte ens om den finns kvar nu. Spyan åkte i luften. Fräscht. Tror den träffade nån annan i attraktionen. Jag gick i 6an har jag för mig. Har någ rätt lätt för att kräkas när jag tänker efter. 😳
Memphis Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Det var så jävla kul svar. En kille har fått två iPhones när han bara beställde en, och vet inte om han ska behålla båda eller påpeka felet till Telia eller vad han ska göra, och får till svar "Dum fråga? Vaska den ena!". ROLIGT hörni Läste i DN om det där om "vaskning". Att det blivit ett stort problem i svenska skolorna där barnen tar två glas mjölk men bara dricker ena för att sedan "vaska" det andra genom att hälla ut det, för att visa att man har det "bra ställt"? 😳 Mattanter skäller och säger att barnen i Afrika knappt har något att dricka och får svaret: "Haha, det e ju det som är poängen" 😲😳 Fattar seriöst inte, helt sjukt ju. Vart är världen på väg. 🙁
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 ska man börja hänga på flashback? Nej, det är inte attraktivt. Och eftersom du är intresserad av politik finns det inte mycket att hämta, i princip alla är sd:are. Jag hänger i språk, film, relationer & samlevnad och övrigt/vardagsbekymmer. Ibland tar jag nån tur till historia eller droger.
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Läste i DN om det där om "vaskning". Att det blivit ett stort problem i svenska skolorna där barnen tar två glas mjölk men bara dricker ena för att sedan "vaska" det andra genom att hälla ut det, för att visa att man har det "bra ställt"? 😳 Mattanter skäller och säger att barnen i Afrika knappt har något att dricka och får svaret: "Haha, det e ju det som är poängen" 😲😳 Fattar seriöst inte, helt sjukt ju. Vart är världen på väg. 🙁 Haha, gör de det i skolorna? Det var ju en stekarchampagnegrej annars från början.
Memphis Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Haha, gör de det i skolorna? Det var ju en stekarchampagnegrej annars från början. Mm det gör dom. Ja , har förstått att det var någon schtekchampagnegrej och det är väl inget märkvärdigt men när barn börjar beté sig på det sättet så blir man ju orolig.
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Läste i DN om det där om "vaskning". Att det blivit ett stort problem i svenska skolorna där barnen tar två glas mjölk men bara dricker ena för att sedan "vaska" det andra genom att hälla ut det, för att visa att man har det "bra ställt"? 😳 Mattanter skäller och säger att barnen i Afrika knappt har något att dricka och får svaret: "Haha, det e ju det som är poängen" 😲😳 Fattar seriöst inte, helt sjukt ju. Vart är världen på väg. 🙁 Dödsstraff. Skjut dom djävlarna.
Memphis Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 (redigerat) Woho! X-Games på tv med skateboard. 😄 Mäh, vill oxå se. 😑 Redigerat 15 september 2010 av Memphis
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Kom på att jag glömt av ett och annat parti... t.ex. Krokodils parti. 😲
slejnard Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Slejj är kär i en tjejj. Han tittar på hennes vackra hår och blir pirrig i sina tår. Vågar inte säga nått, sitter och stör sig på knott. Slejj, vår Slejj. Snart blir han ett med en tjejj. 😊 ååh va fint 😮☺️
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Vilket parti är för hårdast straff? Riksdagspartiet
Overkill Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Nej, det är inte attraktivt. Och eftersom du är intresserad av politik finns det inte mycket att hämta, i princip alla är sd:are. Jag hänger i språk, film, relationer & samlevnad och övrigt/vardagsbekymmer. Ibland tar jag nån tur till historia eller droger. Alltså så intresserad av politik är jag inte. Mest dom nationalekonomiska aspekterna av det isf.
Memphis Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 ååh va fint 😮☺️ 😊🥰 För du hade väl nån lite på G väl? 😄
Neosus Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Ser fram emot nästa sommar då det blir en iPhone 4. ☺️ Väntar på att få en oxå 😑
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Alltså så intresserad av politik är jag inte. Mest dom nationalekonomiska aspekterna av det isf. https://www.flashback.org/f293
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Tommie Gran, Styrelseordförande Liberala Partiet
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Tommie Gran, Styrelseordförande Liberala Partiet Ser ut som en keyboardist.
Memphis Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 (redigerat) Väntar på att få en oxå 😑 Jasså? Trodde du bestämde dig för en Galaxy.. 😕 Men hepp okej, nice. 😄 Jag har inte beställt någon eller så men är bunden till abonnemang till sommaren och betalar fortfarande av min nuvarande tills dess så. Redigerat 15 september 2010 av Memphis
Overkill Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Ja jävlar, "Nån som verkligen provat bajssex?". 😄
Recommended Posts