Neosus Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Tänkte handla lte potatis och gurka och tomater och kåldolmar och så lite annat crap.. Gör det sen istället! 😕
Neosus Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 När tror ni Fidel Castro dör? När hjärtat stannar. 😑
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Tänkte handla lte potatis och gurka och tomater och kåldolmar och så lite annat crap.. Gör det sen istället! 😕 Märkligt. Tänkte äta det till middag idag kanske. Och vid lunch skrev Overkill att lasagnen var god och då hade jag precis satt in min lasagne i ugnen. Telepati?
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 (redigerat) När tror ni Fidel Castro dör? Jag har hört ett rykte om att han redan har dött för ett tag sedan, men ersatts av en klonad upplaga. Om det inte är sant så tippar jag på inom 20 år. Redigerat 15 september 2010 av debatt
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Jag har hört ett rykte om att han redan har dött för ett tag sedan, men ersatts av en klonad upplaga. Om det inte är sant så tippar jag på inom 20 år. Det får du nog inte tillbaka pengarna på.
debatt Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Det får du nog inte tillbaka pengarna på. Tips? Varför jag menade förut med att frågan är felställd, det är att det är samma sak som att fråga: Hur mycket har du gått back genom att besöka Gröna Lund och Liseberg? eller Hur mycket har du gått back på Chips och Bio?
Dingbats Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Tips? Varför jag menade förut med att frågan är felställd, det är att det är samma sak som att fråga: Hur mycket har du gått back genom att besöka Gröna Lund och Liseberg? eller Hur mycket har du gått back på Chips och Bio? Chips har jag gått mycket back på.
Fidden Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Vad ska man rösta på för parti för att rösta på Lars Leijonborg?
Memphis Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Nu har även jag röstat! Jag med! I nordstan. Och som vanligt i sånna sammanhang så kollar de en extra gång på min legitimation eftersom jag hade hår då. 🤪😠 Gött att få det gjort. ☺️
Memphis Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Kommunistpuss 🥰 Första gången Dingis använt den smileyn! 😮
Overkill Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 spelat fotboll. gjorde mål. ont i fötter nu och trött. måste till smålands hämta poster och flyers.
Recommended Posts