Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

ISWC = International Standard Working Code.

Tänkte att man skulle ange ISRC-kod till STIM och att det är den som STIM skriver in under ISWC sedan...?

Men det verkar ju inte finnas någon rad för ISRC-kod öht.

Hur gör ni?

Postat (redigerat)

Jodå. Jag har vart hos min logoped och tränat rösten. Det verkar bli bättre.

Jag ska lämna tillbaka 7 biblioteksböcker sedan, men jag lämnar inte de på samma bibliotek som jag lånat dem på!

Bra för mig eftersom jag kan lämna dem nära mig (3 minuters promenad), men egentligen är det fel tycker jag.

Den som står i kö på dem gör ju det hos det bibliotek där jag lånade dem. Nu ska de skickas dit - utan att det

kostar mig något - och han får vänta ytterligare ett par dagar innan han får de reserverade böckerna.

Såhär kan man alltså som låntagare göra sista återlämningsdagen.

Åsikt?

Redigerat av debatt
Postat

Men asså allvarligt...

Tänk om det var samma sak med dvd-filmer, att man kan lämna in dem varsomhelst - tänkte på att man ju det med böcker på bibliotek tydligen.

Lämna in den hos Lasse's Video istället för Maria's Video i andra änden av stan.

Eller lämna in en kavaj för kemtvätt hos Samuel och hämta ut en rock hos Rhemanns... 😳🤪

Postat (redigerat)

Ja, egen. Praktiskt med matlådor.

Knappast billigare väl? Men godare.

Jag har bara köpt lasagnetillbehör vid något enstaka tillfälle för att frysa in och det kostade 220 kr.

Men det räckte inte till särskilt många matlådor.

Redigerat av debatt
Postat

170 kronor tårtingredienser? 😳

Var det en princesstårta i bladguld? 😕

Postat

Nu äter jag majsflingor från Garant, mjölk från Arla och blåbärssylt från Eldorado i en benvit finsk Arctica Arabia-skål med en Anders Petter-sked ur serien Visby.

Postat

Nu äter jag majsflingor från Garant, mjölk från Arla och blåbärssylt från Eldorado i en benvit finsk Arctica Arabia-skål med en Anders Petter-sked ur serien Visby.

Jag vet. 😑

Postat

170 kronor tårtingredienser? 😳

Var det en princesstårta i bladguld? 😕

Nej det var ett kilo Chiquita-bananer 25, ett marsipanlock 45, Arla vispgrädde 10, mörk choklad 20, Helge tårtbottnar 20, jordgubbar 35 och en paket Marsansås 15. Typ...

Postat

Nej det var ett kilo Chiquita-bananer 25, ett marsipanlock 45, Arla vispgrädde 10, mörk choklad 20, Helge tårtbottnar 20, jordgubbar 35 och en paket Marsansås 15. Typ...

Nu blev jag sugen på tårta... 🤪

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.