Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Japp! ☺️

Har gått i typ två veckor och funderat på vad det är som saknas på refrängerna. Analyserat och tänkt frenetiskt men nu kom jag på det. 😄

... och det var?

🤪

Annons
Postat

Jag är nog rätt säker på att det blir en fyrpartiregering efter valet.

M, S, C och FP.

KD missar 4%-målet får 3.89%.

SD kommer över 5%.

MP vägrar samarbeta med M,

så resonerar även V.

PP får 1.341%.

FI 2.11%

Min preliminära prognos (ej officiell):

Samma regering som tidigare.

S sjunker ytterligare, medan MP går upp till 9,2% och V till 6,1%. PP får en dryg procent och FI ungefär samma. SD får 4,4%.

Postat

Japp! ☺️

Har gått i typ två veckor och funderat på vad det är som saknas på refrängerna. Analyserat och tänkt frenetiskt men nu kom jag på det. 😄

🥰

Postat (redigerat)

... och det var?

🤪

Istället för att lägga långa toner med det ljusa leadljudet så gjorde jag en svängig rytm med en arpeggiator som i princip spelade samma sak fast jag klippte en del i tonerna för ännu goare rytm. Eru me?!

Gjorde sjuuukt stor skillnad!! 😄 :D 😄 Synkade bastrumman till rytmen också. Blev asfett!

Det saknades alltså någon form av speciell rytm, annat än den på trummorna.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Jag är mest rädd för att det blir ättestupa efter valet.. 😏

Nej, det tror inte jag, det kanske behövs en regering över gränserna förresten??

M 29.0%

S 28.0%

FP 8.4%

C 6.0%

V 8.2%

MP 7.0%

SD 5.1%

KD 3.9%

FI 2.1%

PP 1.3%

Övr 1.0%

Statistiknissen på tv är mer exalterad än vanligt. M och S pratar sig samman om att bilda regering, där Reinfeldt önskar få med C och FP, vilket accepteras av S. MP o V vägrar ingå när M är med.

KD kommer under 4% och Alliansen får 43.4% och de rödgröna 43.2%.

Nu behöver ni inte se röstnings-tv på söndag.

😲

Redigerat av debatt
Postat

Nej, det tror inte jag, det kanske behövs en regering över gränserna förresten??

M 29.0%

S 28.0%

FP 8.4%

C 6.0%

V 8.2%

MP 7.0%

SD 5.1%

KD 3.9%

FI 2.1%

PP 1.3%

Övr 1.0%

Nu behöver ni inte se röstnings-tv på söndag.

😲

Tror du V får mer än MP? Känns inte troligt.

Postat

Hej. Funderar på om man skulle förtidsrösta, går tydligen att göra det 20 meter från min föreläsningssal. Har nog bestämt mig nu med och på söndag är det väl kanske mycket folk.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.