Neosus Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Jag tycker att en discjockey iklädd vit skjorta och fluga endast ska spela vinylskivor och mellan varje låt ska han låta nålen fortsätta gå och låta det knastra och spraka och ingenting annat ska höras i lokalen. Sedan ska han gripa tag i mikrofonen och prata alldeles för nära den så att det blir tydliga puffljud och stramt och entonigt förkunna t.ex. följande "Det var Lady Gaga med en melodi som heter Badromans (anm:svenskt uttal) och nu ska jag spela en liten truddelutt som kallas Jag dansar helt alena jag, ja det står på utrikiska här men ja översätter för er direkt då... med Robin. Snurra på er nu!" Succé? 🥰 Helt klart en succé!! ☺️
debatt Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Min fåzza sa ofta till mig: "du e inte klok nånstans du". 😆
Memphis Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 (redigerat) Min fåzza sa ofta till mig: "du e inte klok nånstans du". 😆 Din farfar var en vis man. 😄 edit, eller din pappa? 😳 Redigerat 13 september 2010 av Memphis
debatt Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Den här gjorde jag i 2:an (tror jag det var). Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Visste inte att du var såpass musikalisk redan som 8-åring!! 😮
debatt Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Din farfar var en vis man. 😄 Nä, min farsa, eller ja, båda förmodligen.
debatt Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Jag ska se Rene Artois kl 24. Vad sent den börjar. Ska träna först. Rösten alltså.
Neosus Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Visste inte att du var såpass musikalisk redan som 8-åring!! 😮 nääe alltså de va i Reason 2 alltså..typ. 😛
Memphis Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 (redigerat) Nä, min farsa, eller ja, båda förmodligen. Ja, kom på att det måste varit pappa, men tänkte fel vilket kommer från att jag kallade min morfar för "foffa" som liten och kopplade därav. 🤪 Redigerat 13 september 2010 av Memphis
debatt Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Om ett skivsläpp i Europa är officiellt sagt att ske på måndag 20 sep, får en skivbutik nära här verkligen släppa den till försäljning nu på fredag då, den 17e sep?
debatt Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Alliansen Matte Carlsson (TV-snickare): Moderaterna Anette Norberg (curlingspelare): Moderaterna Denise Lopez (Artist): Moderaterna Magnus Samuelsson (stark man): Moderatena Tina Thörner ("rallydrottning") Moderaterna Martin E-type Eriksson: Taktikröst på något mindre parti i Alliansen Lill Lindfors: Moderaterna Erika Johansson (friidrott): "Åt det blå hållet" Josefin Lillhage (simning); Moderaterna Jonas Wahlström (djurexpert, skansen): Stödröst på det parti inom Alliansen som ligger sämst till. Rödgröna Kim Anderzon (skådespelare) Vänsterpartiet Lili Päiviärinta (sångerska): Miljöpartiet Alex Schulman (författare): Socialdemokraterna Stefan Holm (höjdhopp): Socialdemokraterna Lars Brandeby (skådespelare): Vänsterpartiet Mikael Wiehe (musiker): Vänsterpartiet Sven Wollter (skådespelare): Kommunistiska partiet i kommunalvalet. I riksdagsvalet vet han inte. Stefan Nystrand (simmare): Rödgröna Tintin Anderzon (skådespelare): Miljöpartiet Theodor Kallifatides (författare): Socialdemokraterna
debatt Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Om man håller på med sport röstar man ofta blått och håller man på med teater eller musik blir det ofta att man röstar rött? Det var ju inga direkta lagidrotter som de som röstar på Alliansen håller på med... Jag vet att Handbollslandslaget åtminstone tidigare röstat åt rött till.
Dingbats Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Synd att en röst på kommunisterna i kommunen förmodligen inte leder till någonting för annars skulle jag gärna rösta så i protest och av mysighetsskäl.
Dingbats Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Om man håller på med sport röstar man ofta blått och håller man på med teater eller musik blir det ofta att man röstar rött? Det var ju inga direkta lagidrotter som de som röstar på Alliansen håller på med... Jag vet att Handbollslandslaget åtminstone tidigare röstat åt rött till. Undra om någon kändis röstar på Bosse Persson.
Memphis Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Synd att en röst på kommunisterna i kommunen förmodligen inte leder till någonting för annars skulle jag gärna rösta så i protest och av mysighetsskäl. 😛
Memphis Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Sitter och småslipar på min houselåt, blev ännu coolare nu. 😮☺️
debatt Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Jag är nog rätt säker på att det blir en fyrpartiregering efter valet. M, S, C och FP. KD missar 4%-målet får 3.89%. SD kommer över 5%. MP vägrar samarbeta med M, så resonerar även V. PP får 1.341%. FI 2.11%
Memphis Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Kul! ☺️ Japp! ☺️ Har gått i typ två veckor och funderat på vad det är som saknas på refrängerna. Analyserat och tänkt frenetiskt men nu kom jag på det. 😄
Neosus Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Jag är mest rädd för att det blir ättestupa efter valet.. 😏
Recommended Posts