Memphis Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 (redigerat) Pazo och Killis, ni e ju asgrymnma ju! 😄 Ballt när killis trummar live och pazo Dj,ar som fan o gör snygga övergångar och hoppar o så. 😄 Vill komma upp och festa nån gång när ni kör!! 🥰 Redigerat 13 september 2010 av Memphis
Krokodil Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Nail of Christ Hath Struck Thee Blind. Är detta grammatiskt korrekt? Tänkte döpa en låt till det.
Pazo Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 -"skulle du äta upp äggen även om jag stoppade in dem innanför kallingarna?" (med skalet på och innan kokning) -"Ja vafan spelar det för roll. Dom har ju t.o.m. suttit inne i en hönsfitta!" 😆 :lol: 😆 :lol: 😆
Pazo Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Pazo och Killis, ni e ju asgrymnma ju! 😄 Ballt när killis trummar live och pazo Dj,ar som fan o gör snygga övergångar och hoppar o så. 😄 Vill komma upp och festa nån gång när ni kör!! 🥰 Jag dj:ar inte i videon 😠
Dingbats Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Nail of Christ Hath Struck Thee Blind. Är detta grammatiskt korrekt? Tänkte döpa en låt till det. Vad ska det betyda? "The Nail..." borde det väl oavsett vara låter väl bäst.
Memphis Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Jag dj:ar inte i videon 😠 😳 Jahopp, sade jag nått dumt nu. hepp 😏
slejnard Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 -"skulle du äta upp äggen även om jag stoppade in dem innanför kallingarna?" (med skalet på och innan kokning) -"Ja vafan spelar det för roll. Dom har ju t.o.m. suttit inne i en hönsfitta!" 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 😮😲😆
Krokodil Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Vad ska det betyda? "The Nail..." borde det väl oavsett vara låter väl bäst. Kristus spik har gjort dig blind, typ.
Dingbats Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Först är man med i Röda armé-fraktionen och sen blir man nazist. Logiskt.
Dingbats Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Kristus spik har gjort dig blind, typ. Osäker på om "strike" kan användas så, men det kan mycket väl vara så. Jag är ingen expert på engelska tyvärr.
Dingbats Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Verkar så om man googlar på "struck you blind".
Krokodil Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Precis, gjorde så jag med. Speciellt i bibliska sammanhang, vilket jag använder som en metafor. För missbruk, haha.
Pazo Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 😳 Jahopp, sade jag nått dumt nu. hepp 😏 Inte direkt, du bara misstar dig 😑
Krokodil Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Kristus blev spikad på korset, självförvållat. . Sprutor består av pump och kanyl, kallas även för hammare och spik på gatan. Folk injicerar droger, med hammare och spik. De "korsfäster" sig själva. Missbruk gör en blind för allt annat än drogen, alltså: Kristus spik har gjort dig blind. Långsökt? 😄 Nähä!
Dingbats Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Min huvudsakliga föreläsare kan svenska, engelska, tyska, spanska, pashto och dameli i varierande grad. Vill jag med.
Dingbats Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Kristus blev spikad på korset, självförvållat. . Sprutor består av pump och kanyl, kallas även för hammare och spik på gatan. Folk injicerar droger, med hammare och spik. De "korsfäster" sig själva. Missbruk gör en blind för allt annat än drogen, alltså: Kristus spik har gjort dig blind. Långsökt? 😄 Nähä! Du kan ju gå vidare och säga typ "judens pinne har förmörkat dina glober".
Krokodil Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Du kan ju gå vidare och säga typ "judens pinne har förmörkat dina glober". det utvalda folkets sticka har svärtat ditt fönster (ögonen är själens fönster)
Fidden Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 fan vad grymt det är att spela bas till gårdagens låt 🥰
Memphis Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 (redigerat) Inte direkt, du bara misstar dig 😑 Okej sorry, du gjorde alltså inte övergångarna, men liksom effekter och så? 😕 Antog det eftersom jag inte såg någon annan.. 😕 Redigerat 13 september 2010 av Memphis
Dingbats Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 det utvalda folkets sticka har svärtat ditt fönster (ögonen är själens fönster) Singularitetspopulationens oönskade fotproblem har förmörkat ditt glashål
Krokodil Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Singularitetspopulationens oönskade fotproblem har förmörkat ditt glashål Enstaka invånares svampinfektion har sotat ner din flaskhals
Dingbats Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Enstaka invånares svampinfektion har sotat ner din flaskhals Parasiter hos potentiellt hallucinogena eukaryoter tillhörande världens mest förtryckta minoritet har gjort din trafiksituation knivigare än tidigare
Pazo Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Okej sorry, du gjorde alltså inte övergångarna, men liksom effekter och så? 😕 Antog det eftersom jag inte såg någon annan.. 😕 Assåå, är ju inga övergångar! Spelar ju live! 😛
Overkill Postat 13 september 2010 Postat 13 september 2010 Det han gör är alltså att han styr vilka loopar som spelar när och så där! Men det vägrar han ju säga 😛
SadamJR Postat 13 september 2010 Trådstartare Postat 13 september 2010 Först är man med i Röda armé-fraktionen och sen blir man nazist. Logiskt. Var inte mussolini kommunist först?
Recommended Posts