Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
500sek?

Jag kan säga 300 dkk, det är 380 spänn typ. Det täcker den där jävla fästingvaccinationen på 300 spänn + lite extra att köpa chips för typ.

Postat

Igår såg jag däremot en bra film som du aldrig skulle klara av att se för den är för seg. Vendredi soir.

Har du utsat idag.

Postat

Det finns sk textning. Men man skulle kunna se den utan text och inte fatta ett ord. De pratar inte så mycket, och det är inte det de säger som spelar roll, det är miljöerna och stämningen.

Postat

Jag är iof mer för dialogfilmer.

Förutom typ dedär ascoola sjukt snygga "crouching tiger hidden dragon"-typ av filmerna. Mer specifikt: HERO. SÅ JÄVLA GRYM FILM. Och inte mkt snack i den. Och på kinesiska okcså xD

Postat

Just CTHD har jag sett och somnade faktiskt... inget emot såna filmer av princip, men tyckte den var jävligt dryg.

Kung Fu Hustle var bra. Minns typ ingenting av den.

Postat
Har ni förresten sett wikipediaartikeln för "cameltoe"? 😆

Kolla "whale tail" också! Den har till och med en liten ikon för "good article".

Postat
Man vill ju inte dra till med för mycket heller, det är ju pinigt att verka girig 😆

Vad skulle du ta då?

två firmor jag känner till tar 3 kr per ord

Postat

Dagens matcher:

Sydkorea – Grekland: X

Argentina – Nigeria: 1

England – USA: 1

Kan bli roliga matcher! Ska bli spännande se Argentina och England och hur dom spelar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.