Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Det innebär att du klarar av att bära massor av bänkar.. 🥰

😛 Vi drog faktiskt det skämtet i gymmet igår. xD

Liksom:

-"Hur mycket bänkar du?

-"Mja, brukar klara två bänkar ungefär. "

☺️

Redigerat av Memphis
Postat

Pazos syrra spelade in video i torsdags när vi körde live, och det blev faktiskt förvånansvärt bra! Både spel- och inspelningsmässigt. 😄

Blire yuttub eller?

Postat

Ja, men där blir det i två delar. Är på typ 17 minuter och man får max ha 15. Blir vimeo iaf också så man kan se det i sin helhet.

Kan man bli känd på sånt där? Sån dj:ning som ni kör, inte typ Axwell.

Postat

sex fakta:

Inte varjedagarna, Tyvärr! Jag Brukar att ha sex med Massage stav! Men gillar att Mjuksex,Rida, Hund typ, några sexställningar , bli slickad på fitta.. men tycker om att jag/någon pullar på fittan..Men Gillar inte att Ha sex i Anal .. Men kan inte Suga Kuken för munnen e lite för liten! så Jag kan slicka på kuken istället.

Postat

sex fakta:

Inte varjedagarna, Tyvärr! Jag Brukar att ha sex med Massage stav! Men gillar att Mjuksex,Rida, Hund typ, några sexställningar , bli slickad på fitta.. men tycker om att jag/någon pullar på fittan..Men Gillar inte att Ha sex i Anal .. Men kan inte Suga Kuken för munnen e lite för liten! så Jag kan slicka på kuken istället.

Var kommer det ifrån?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.