Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

ööhh.. i en artikel på DN om personer som varit med om intrång på fejjan så säger en snubbbe såhär:

"Per Hellqvist (från datasäkerhetsföretaget Symantec) ger rådet att vara noga när det är dags att välja lösenord och inte falla för att välja ett alternativ som är lätt att komma ihåg. I stället kan det vara bättre att ha lösenorden uppskrivna på en lapp vid datorn."

😛 Ja, för det e ju säkert... 🙂 Hur fan tänker han?

Redigerat av Memphis
drloop (oregistrerad)
Postat
Soft låt ändå. E det verkligen du som sjunger?

Kommer inte på någon direkt kritik på låten.

edit, ja alltså, kan ju tolkas väldigt fel. 😛 syftade på att jag inte kände igen rösten, inte att det vanligtvis brukar vara falskt annars eller så. 🙂

edit, förtydligande i min edit, e trött.

Det är lite galet sjunget. Jag gillade liksom den stylen. Hellre än bra kan man väl säga.

Är grymt förtjust i det lilla stycket. Måste göra nåt seriöst av denna känner jag.

Postat
Dom skulle ha haft vm i burundi i stället.

JA! Fan vad fett det hade varit! En massa härliga rytmer och sång istället 😛

Postat
jag har tippat x i matchen som går nu... fast jag hade tippat på mechico i förra 😏

Jag med. Tippar du på papper lite halvseriöst eller seriöst nånstans på nätet? FIFA har jättebra fantasygrej, dels kan man ha ett lag och så kan man även tipppa matcherna där med. Vmelvan.se såg bra ut, men sjukt seg sajt som låg nere massor så jag gav upp.

Postat
Jag med. Tippar du på papper lite halvseriöst eller seriöst nånstans på nätet? FIFA har jättebra fantasygrej, dels kan man ha ett lag och så kan man även tipppa matcherna där med. Vmelvan.se såg bra ut, men sjukt seg sajt som låg nere massor så jag gav upp.

jag tippar på papper med en flaska vin som insats 😏

Postat
Fan vad skönt det ska bli med glasögon på heltid! Det gör också att håret blir lite under mer kontroll.

Då blir du cool!

Postat

En fråga som behöver ett svar: Vad är ett skäligt pris att ta för att översätta fem och ett halvt A4 från danska till svenska? Kan jag dra till med 200 DKK? Är det i överkant?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.