Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

hulling vet jag inte vad det heter på engelska

kan ju inte säga att jag känner något trängande behov heller

Redigerat av Dingbats
Postat

Vi hade en diskussion förut. Vi pratade om snygga människor, och jag nämnde i förbifarten Elaine i Seinfeld, som jag alltid har sett som självklart att hon är snygg. Jag fick skratt till svar.

Visst är hon snygg?

seinfeld_elaine_310x450.jpg

hahahahaha

...jo faktiskt. hon e snygg

och jag skulle sova.

gonat ☺️

Postat

Haft en soft kväll ändå. Polare kom över och vi började spela in en spontan poprocklåt lagom seriöst, de andra är inte stjärnor på gura kanske. 😛

Kollade två avsnitt Idol oxå. Skoj ändå. 😄

Postat

Japp! ☺️

Mina kvällar på helgerna för några år sedan var aldrig roliga, känner att det är nu jag lever. Är sjukt glad över att ha hittat sånna vänner jag lärt känna under detta året, har aldrig haft ordentliga vänner tidigare egentligen. Bara kan chilla och ha askul liksom.

k9 (oregistrerad)
Postat

Kul att vara nyvaken nu när alla just går och lägger sig... suck

Postat

Vad är det för program? I Seinfeld var hon ju hått.

Känner en tjej som pratade om olika tv-serier och som kom in på Vänner och Seinfeld och sa att den ena innehöll bara vackra människor och den andra bara fula människor.

Intressant.

Postat

Yay!

Du ska spola genom att hälla en hink vatten i toastolen Debatt. Inte i behållaren!

Jag gjorde bådadera.

När jag hällde vatten i stolen så hände egentligen ingenting, pappret åkte inte ned för det.

När jag hällde vatten i behållaren så hände bara det att vattnet i den försvann igen.

Det är 1 cm vatten på botten i behållaren hela tiden.

Nu i morse kunde jag spola som vanligt (när den varit orörd i 8 timmar).

Men direkt efteråt så började suset och nu kan man inte spola alls en timme efteråt!

Postat

Igår var vi ute och alla blev jättefulla, jonas kastade ner min cykel i ån. Innan dess var vi på max och avslutade kvällen traditionsenligt med stora målet (originalburgare + liten burgare + pommes + dricka + cheddardip). Det var gott.

Hämtade du din cykel imorse?

😕

Postat

Såg du everton igår debatt?

Nä, zappade mellan Syrianska-IFK Norrköping (2-0) och Sverige-Danmark (2-1) i VM-kvalet.

Fick in 1 11a och 9 10or. 216 spänn.

Fel på Man City-Blackburn X och Newcastle-Blackpool 2.

Postat

Sätta, ställa, lägga, vilken är eran favorit?

Lägga.

För det verbet använder jag dagligen en massa gånger i imperfekt, la.

Men det är nästan ingen annan som säger så... inte så ofta i alla fall.

Postat (redigerat)

Fick en tillsägelse en gång att inte skriva la utan lade.

Med sa och sade var det en annan sak tydligen.

ÄH!!!!

Konsekvens?

Redigerat av debatt
Postat

Annars är väl ställa en större favorit egentligen även om jag nog bara använder det 1-2 gånger per år. Det låter mest positivt.

Sätta använder jag nog 1-2 gånger per månad.

Lägga 1-2 gånger i timmen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.