Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Om det är för lite kan den inte spola.

Så tänker jag också, men så såg jag en tråd nu i ett forum och där stod att ALLT vatten i den ska försvinna vid varje spolning.

Postat

Vi var hos matte c i nio timmar, kollade på tre fotbollsmatcher, åt kött och potatisklyftor med bearnaisesås och sen chips med ranch- och holidaydip. Igår var vi ute och alla blev jättefulla, jonas kastade ner en cykel i ån och matte och fredrik åkte cykeltaxi hem. Innan dess var vi på max och avslutade kvällen traditionsenligt med stora målet (originalburgare + liten burgare + pommes + dricka + cheddardip). Det var gott.

Postat

Vi var hos matte c i nio timmar, kollade på tre fotbollsmatcher, åt kött och potatisklyftor med bearnaisesås och sen chips med ranch- och holidaydip. Igår var vi ute och alla blev jättefulla, jonas kastade ner en cykel i ån och matte och fredrik åkte cykeltaxi hem. Innan dess var vi på max och avslutade kvällen traditionsenligt med stora målet (originalburgare + liten burgare + pommes + dricka + cheddardip). Det var gott.

Ja, vad ska jag säga. Kul & bra!

Postat

Ja det är kul. Typ bara några veckor sedan jag lärde känna matte och fredrik men det har blivit att vi alla hängt rätt mycket det sista. På klubben där vi spelade i torsdags så är det pazo, jag, matte och jonas (och naima) som är DJ:s (men inte alla samtidigt då). Men det är kul med nya umgängeskretsar med skönt folk.

Postat

Vi hade en diskussion förut. Vi pratade om snygga människor, och jag nämnde i förbifarten Elaine i Seinfeld, som jag alltid har sett som självklart att hon är snygg. Jag fick skratt till svar.

Visst är hon snygg?

seinfeld_elaine_310x450.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.