Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har redan sett en film, jag har blivit måttligt ciderpåverkad, det har nästan helt gått ur, och klockan är mindre än när jag vanligtvis börjar se på film.

Annons
Postat

Har ingen... :/ Det finns typ ett och ett halvt glas vin i kylen men det kan jag nog inte sno utan att det märks, och inte en av de fyra ölen heller.

Postat

fortsätter den spola? porlar det? -ring vicevärden. till dess kan du spola med en hink vatten

Den susar liksom och så virvlar vattnet därnere som en tromb.

Men när man ska spola så händer ingenting.

Spaken är verkningslös liksom.

Postat

Borde be dem byta innertaket i köket för tredje eller fjärde gången också, plus byta packningar i kranarna och ge mig en annan spis eftersom bara en av fyra rattar fungerar nu. Men jag har inte tid med det. Får räcka med toastolen på måndag.

Postat

Minst en gång hos morsan, när jag var på toa och hörde storebrorsans röst inifrån rummet, men jag hörde inte vad han sa tyvärr. Så efter uträttat ärende så drog jag i spaken och vad händer... jo stolen fullkomligen spyr upp allt den hade och mycket mer därtill... Inom loppet av tio sekunder var det 10 cm brunt bajsvatten med plenty korvar simmandes runt i hela toalettenrummet på 4 kvm.

Jag spydde i tvättstället.

Sedan gick brorsan in med gummistövlar och rensade. Jag slapp.

😛

Postat

Den susar liksom och så virvlar vattnet därnere som en tromb.

Men när man ska spola så händer ingenting.

Spaken är verkningslös liksom.

jaå sådär har jag haft. det är nån pump tror jag. blev lätt fixat sen. minns att jag kunde bonka till den så slutade det.

Postat

Någon av bokuppsättarna på Göteborgs Stadsbibliotek sätter

Hanne Ørstaviks bok Kärlek

på O strax före Amos Oz böcker.

har jag hört

Postat

Var tvungen att rusa iväg för toastolen lät som vet inte vad... 😳

Jag var väl myndig iaf, jag minns inte, när incidenten med bajset inträffade. Har det nån betydelse? 😕

När jag nu lyckades ta av keramiklocket i och med att jag skruvade loss den centrerade skruvmuttern som håller stången med knoppen på plats, så upptäckte jag följande: stången är helt verkningslös, den åker upp och ned utan att det varken hörs eller händer någonting. Däremot finns det en cylinder på höger sida, längst ned så sitter två muttrar och mellan dem forsar det hela tiden lite vatten, och det är det ljudet jag hör.. Om jag då lyfter på spaken i grå plast som sitter där cylindern börjar så slutar vattnet att rinna till där och då upphör ju även ljudet. Jag provade att dra i spolknappen och spola samtidigt som jag var i det läget, men det blev inget skillnad. Spolknappen med dess stång i mitten är fortfarande verkningslös.

😏

Postat

klockan är inte ens spötimmen och ännu mindre pöltimimen eller hur

jag är inte full

fgitarren är till ävnster och sången i mitten och til höfer några stråar eller nåt sånt

i etern ingenting

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.