Dingbats Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Jag har redan sett en film, jag har blivit måttligt ciderpåverkad, det har nästan helt gått ur, och klockan är mindre än när jag vanligtvis börjar se på film.
Dingbats Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Har ingen... :/ Det finns typ ett och ett halvt glas vin i kylen men det kan jag nog inte sno utan att det märks, och inte en av de fyra ölen heller.
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Min toastol vägrar spola. Det bara susar. Va fan beror det på?
Dingbats Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Min toastol vägrar spola. Det bara susar. Va fan beror det på? Det beror på att Baskien inte är självständigt.
slejnard Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Min toastol vägrar spola. Det bara susar. Va fan beror det på? fortsätter den spola? porlar det? -ring vicevärden. till dess kan du spola med en hink vatten
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 fortsätter den spola? porlar det? -ring vicevärden. till dess kan du spola med en hink vatten Den susar liksom och så virvlar vattnet därnere som en tromb. Men när man ska spola så händer ingenting. Spaken är verkningslös liksom.
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Borde be dem byta innertaket i köket för tredje eller fjärde gången också, plus byta packningar i kranarna och ge mig en annan spis eftersom bara en av fyra rattar fungerar nu. Men jag har inte tid med det. Får räcka med toastolen på måndag.
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Minst en gång hos morsan, när jag var på toa och hörde storebrorsans röst inifrån rummet, men jag hörde inte vad han sa tyvärr. Så efter uträttat ärende så drog jag i spaken och vad händer... jo stolen fullkomligen spyr upp allt den hade och mycket mer därtill... Inom loppet av tio sekunder var det 10 cm brunt bajsvatten med plenty korvar simmandes runt i hela toalettenrummet på 4 kvm. Jag spydde i tvättstället. Sedan gick brorsan in med gummistövlar och rensade. Jag slapp. 😛
slejnard Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Den susar liksom och så virvlar vattnet därnere som en tromb. Men när man ska spola så händer ingenting. Spaken är verkningslös liksom. jaå sådär har jag haft. det är nån pump tror jag. blev lätt fixat sen. minns att jag kunde bonka till den så slutade det.
Dingbats Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Någon av bokuppsättarna på Göteborgs Stadsbibliotek sätter Hanne Ørstaviks bok Kärlek på O strax före Amos Oz böcker. har jag hört
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Var tvungen att rusa iväg för toastolen lät som vet inte vad... 😳 Jag var väl myndig iaf, jag minns inte, när incidenten med bajset inträffade. Har det nån betydelse? 😕 När jag nu lyckades ta av keramiklocket i och med att jag skruvade loss den centrerade skruvmuttern som håller stången med knoppen på plats, så upptäckte jag följande: stången är helt verkningslös, den åker upp och ned utan att det varken hörs eller händer någonting. Däremot finns det en cylinder på höger sida, längst ned så sitter två muttrar och mellan dem forsar det hela tiden lite vatten, och det är det ljudet jag hör.. Om jag då lyfter på spaken i grå plast som sitter där cylindern börjar så slutar vattnet att rinna till där och då upphör ju även ljudet. Jag provade att dra i spolknappen och spola samtidigt som jag var i det läget, men det blev inget skillnad. Spolknappen med dess stång i mitten är fortfarande verkningslös. 😏
Dingbats Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Egentligen mest trött men vill kramas STOP kag smurrar fram och tillbaks STOP snurrar STOP stopp
Dingbats Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 spolknaååen hhhhhhhärs s"ty döööoögem åaååa dem härs jeöa dtodem kag lam omte avjära dem vad ska jag göra??? ja undrar
Dingbats Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 klockan är inte ens spötimmen och ännu mindre pöltimimen eller hur jag är inte full fgitarren är till ävnster och sången i mitten och til höfer några stråar eller nåt sånt i etern ingenting
Neosus Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Jag ska sluta spela foppol nu- Blir bara förbannad på skiten 😠
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Jag ska sluta spela foppol nu- Blir bara förbannad på skiten 😠 Säg som det är - du bara vinner!
Recommended Posts