Neosus Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Jag har både handlat och satt igång tvättmaskin. SNart är fisken i ugnen och ölen Är öppnad. 🥰
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Synd att de släppte till kvitteringen hemma.
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 (redigerat) Vad var det nu som Grahn och Dingbats och Memphis och... hade för webbhotell?? Jag har kollat in One Com och City Network idag. Man ska kunna skapa en webbsida med enkla klickmetoder från en tom blank sida, ingen färdig mall som visar en silhuett av en kontorist... I City Network använda Sitebuilder och det finns 500 mallar, men ingen tom. Alla ser så "Office" ut... I One Com fanns möjligheten till att starta från Scratch med en helt tom sida. WebCreator heter deras program. Dessutom Fri trafik och billiga priser trots omfattande supporttider. De har säte i Dubai. 😲 cacao//:debatt Redigerat 11 september 2010 av debatt
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Vet inte vad SSL är. Södra Stockholms Lokaltrafik.
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 (redigerat) www.oderland.se använder jag. 😱 Ja, de verkar ju proffsiga. 1) Kan man börja på scratch med sin webbsida helt blankt hos dem eller måste man använda en färdig mall (om man inte kan HTML, PHP och sånt)? 2) Hur gör du med din domänregistrering "grahnsmusik.com" om du ska byta webbhotell pga någon orsak? Den är väl registrerad hos dem och därmed bunden dit? Jag fick tipset för någon minut sedan att registrera domännamnet någonannanstans än hos webbhotellet. 😳 Redigerat 11 september 2010 av debatt
Dingbats Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Jag kör Manufrog. Vet inte om det finns nå mallar där eller inte, använder inte det. Domännamnet har jag via Godaddy.
Neosus Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 (redigerat) Ja, de verkar ju proffsiga. 1) Kan man börja på scratch med sin webbsida helt blankt hos dem eller måste man använda en färdig mall (om man inte kan HTML, PHP och sånt)? 2) Hur gör du med din domänregistrering "grahnsmusik.com" om du ska byta webbhotell pga någon orsak? Den är väl registrerad hos dem och därmed bunden dit? Jag fick tipset för någon minut sedan att registrera domännamnet någonannanstans än hos webbhotellet. 😳 1) Ja, du behöver ingen färdig mall eller nått. Sånt kan du fixa efteråt. 2) Jag har både .com och .se via oderland. Men om jag behöver byta webhotell så kan jag, vad jag förstår, fortfarande ha domännamnet kvar hos oderland. 😄 Redigerat 11 september 2010 av Neosus
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 1) Ja, du behöver ingen färdig mall eller nått. Sånt kan du fixa efteråt. 2) Jag har både .com och .se via oderland. Men om jag behöver byta webhotell så kan jag, vad jag förstår, fortfarande ha domännamnet kvar hos oderland. 😄 Ja, eller utnyttja den där posten "flytt av domän" 155 kr, som man ser hos en del webbhotell, om man byter från Oderland till Ellercountry. Snygg sida f.ö.
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Jag kör Manufrog. Vet inte om det finns nå mallar där eller inte, använder inte det. Domännamnet har jag via Godaddy. Manufrog hette den ja, ska kolla på den nu. Godaddy var det som Claes tipsade om också.
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 ClickBe, Bra priser. Pratar om att peka med sin domän. 😳
debatt Postat 11 september 2010 Postat 11 september 2010 Vilken begravningsmusik jag hörde nu när jag lyssnade på en på Forumet, som är relativt aktiv On Topic. Man blev ju deppig nästan. 😐
Recommended Posts