Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Blir antingen Pangkakor eller Köttbullar/Pasta!

Jag ska ha en demokratisk röstning med mig själv lite senare.

Ah. Kommer sluta med att du röstar på det godaste för stunden, trots att du mår mycket bättre av något annat.

Postat

Ah. Kommer sluta med att du röstar på det godaste för stunden, trots att du mår mycket bättre av något annat.

Kommer väl bli så när jag röstar i valet nästa söndag också. 😏

Postat

Happ. Idag ska jag spela schlager på 40-årsfest. 😄 Iofs metal-varianter på La Voix, operalåten som vann svenska schlagern med, och Vindarna Viskar Mitt Namn med Roger Pontare. 🥰

Postat

YES! Nu kommer ni säkert bli äcklade, men det skiter jag i! 😄

Minns ni den där bölden i armhålan jag har? Jag käkar pencilin och smärtstillande mot den. Men vad jag även gör, är att har en kompressor mot den, som jag blötlägger i alsolsprit, för att torka ut den.

Alldeles nyss, när jag skulle byta ut mot en ny kompress så lyckades jag pressa ut MASSA äckligt var! 😄 Den är på väg bort! Äntligen! 😄

Ni anar inte hur tröttsamt det är med att det ständigt gör ont i armhålan...

Postat
Minns ni den där bölden i armhålan jag har? Jag käkar pencilin och smärtstillande mot den. Men vad jag även gör, är att har en kompressor mot den, som jag blötlägger i alsolsprit, för att torka ut den.

En SSL eller..?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.